lördag 14 januari 2012

The real deal.


Ja. Idag ser det ut så här. Alldeles, alldeles äkta. This is it!


Lite kan man skylla på att trappan målas. Jaha, tänker ni. Var den inte vit innan? Jo, visst var den det. Men det saknades ett lager färg. Minst. Så det bättras på och fixas till. Ett mindre måste att göra. Lite mindre stress. Solen skiner här idag och jag är fylld av energi. Sambon har rastat både hund och barn på långpromenad så jag fick måla ifred. Så jag tänker, att jag nog ska bege mig till Friskis för ett danspass. Ja, det gör jag. Ha en fortsatt härlig lördag!

6 kommentarer:

  1. Vi har valt att dela ut en blog award till dig! Vi blir alltid lika glad över dina kommentarer hos oss.
    Kram Jennica & Nellie

    SvaraRadera
  2. Det är ju så med alla "måsten", man kan ju inte bara strunta dom, det stressar ju livet av en. För min del är det mycket bättre att organisera listor och se till att effektivt checka av dom.

    Nu tror jag att jag hoppar på ett målarprojekt jag också.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för fina "vardagsbilder"! Är såå inspirerad att fixa lite vårigt här hemma o bara suuuger åt mig av allt fint på nätet ;).

    SvaraRadera
  4. Hihi.. så där ser det ut när vi har det städat hahahaha...

    Så fint ni har det! Och skönt att bocka av något tråkigt. Tråkigt att måla något i samma färg. Jag brukar tycka det..

    SvaraRadera
  5. Full fart hos dig oxå- härligt det lät med ett danspass...Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Skönt att se att alla andra inte alltid har det så piffat o fixat och iordning. Lite kaos emellanåt är väl det som är livet?
    kram j.

    SvaraRadera