söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT 2012!


Nytt år. Nya möjligheter. 2011 var fantastiskt, och 2012 kommer säkerligen bli lika underbart! Självaste nyårskvällen tillbringade vi med bästa vännen och sambo, och deras lilla nyföding. Det är fint med fina vänner. Tyvärr blev det inga bilder från gårkvällen med min kamera, då mitt batteri var stendött. Och nej, jag har inget extra som jag borde... Därför blir det dessa idag. Finaste lampan Mhy från Muuto, inhandlad för julklappspengarna, dök upp i veckan och fick hängas upp lagom till det nya året. Nu börjar även den krispiga tulpantiden och årets första bukett är inhandlad. Åh. Jag vet att 2012 kommer bjuda på en massa nytt och roligt, och jag längtar verkligen så! ♥ Vad ser ni fram emot mest under det nya året?

New lamp from Muuto over the table. I also love that the tulipsseason is starting now! I'm really looking forward to 2012. What are you most excited about?

18 kommentarer:

  1. Fina bilder med en otroligt snygg lampa! Gillar också tulpaner i massor, har redan hunnit köpa några buketter =) Jag ser fram emot en resa till New York i april detta året & sedan hoppas jag på att 2012 har andra skojiga saker att erbjuda!

    SvaraRadera
  2. Älskar lampan, jättesnygg! Jag ville så gärna ha nya lampor nu när vi flyttade, men eftersom jag inte hunnit köpa några hängde vi upp alla våra gamla och de lär väl få hänga kvar där i evigheter.. I år ser jag mest fram emot att se hur det går med mitt företag, ifall jag lyckas sälja en poster eller två hihi :) Ha en fin kväll på er! kram kram

    SvaraRadera
  3. Gud så fin den var i vitt, den passar ju superbra hos er :) Lyckat verkligen :)

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg!! God fortsättning! Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på det nya året!
    Gillar din nya lampa du köpt - dom är så fina!

    SvaraRadera
  6. Tulpaner kan jag inte få nog av. Så är det bara. Jag började köpa redan i november. ;) haha då började min tulpansäsong. Galet pris.

    Underbar lampa! Betyder det att du tagit ned Kartell-lampan? Den där orangea fina som jag funderar på att köpa till vårt kök? ;)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Helhetsbilder på rummet är på gång om någon veckan eller två :) Jag vill bara få allt klart med tavlor så att det ser helt klart ut, men fram tills dess så blir det bilder på en liten hörna i taget :) Men jag håller med att det är svårt att möblera, nu blev det lite "packat" med möbler och saker men jag hade så mycket jag ville få plats! kram

    SvaraRadera
  8. Helt underbar lampa, ni har det så fint:) Hoppas ni får ett underbart 2012, kramar emma

    SvaraRadera
  9. Gott Nytt År!
    Verkligen en snygg lampa även om den som hängde där innan var en favorit med den härliga färgen=)
    Jag ser fram emot ett år fullt av möjligheter dessutom kommer jag att gå en fotokurs som jag verkligen behöver. (Fick en kamera i julklapp av tomten, måste lära mig att använda den=) Och nu närmast står ett mässbesök på Formex=)) Alltid roligt!

    Sköt om dig och din fina familj.

    SvaraRadera
  10. Vilken snygg lampa, så fint ni har det! God fortsättning på det nya året! Jag ser fram emot bebisen såklart :)
    Jag önskar er ett riktigt fint 2012!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Så ssnygg lampa - har den i rött här hemma och vill göra om det rummet och då är det mest ångest över lampan ... ;) Jag är trögstratad så här i januari och är fortfarande kvar i julhelgerna

    SvaraRadera
  12. Ååå... den är en alldeles perfekt skapelse, Mhy-lampan! Så fint den gör sig ovanför ert bord. Jag längtar efter att köpa årets första tulpanbukett och tror minsann att jag ska dekorera med tulpaner på storsessans 8-årskalas för släkten i helgen. Hoppas att ni får en fin start på året! KRAM Anna

    SvaraRadera
  13. Åhå, tulpaner!!!

    Jag funderade precis på vad som ska få ta plats efter adventsstakar och julgrupper. Nu vet jag! :)

    Gott nytt år på er!

    SvaraRadera
  14. Mycket fin lampa och jag håller med om att det är härligt att köpa hem lite tulpaner nu efter allt juligt!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  15. Längtar till våren, alternativt riktigt vinter först. Vad jag ser fram emot är nog ganska uppenbart, att bli förälder. Kram

    SvaraRadera
  16. Jag har helt missat detta inlägg! Galet vilken snygg lampa ni har! Löve!

    Ellen och Sixten är dem namn vi haft sedan dag ett så vi får se om det blir så! :)

    Ha en fin torsdag! Kramar

    SvaraRadera