söndag 15 januari 2012

Some bloglove.

Det är alldeles för längesen jag körde lite bloglove. 
Så nu är det på tiden. Följ med här! 


Jag bakade, liksom Zandra på Augustifamiljen, min favoritkaka chokladsnittar i veckan.


En helt ny favorit är Fru Silver. Och jag tror ta mig tusan att hon har inrett världens finaste barnrum.


Den här desserten åt vi igår. Mums säger jag bara! 
Bilden och receptet hittar du hos Mariaemb.


Smäm tecknar inte bara fantastiskt fint, utan kan även konsten att fota underbart. Dessutom har hon en son som bara är några veckor äldre än Vilmer.


Linda på Harmony Home önskar happy fredag!

Bilder från respektive blogg.

Finaste tjejerna på Kanel & Cayenne har dessutom gett mig en blog award. Denna skulle jag vilja dela vidare till alla mina flitiga och underbara läsare som skriver så otroligt fina och peppande kommentarer. Men det går ju inte. Så jag får dra fem ur den fantastiska högen.



Ni får i er tur gärna dela det vidare till fem bloggar som ni gillar, helst med mindre än 200 läsare/följare om dagen.

26 kommentarer:

  1. hej!
    Härligt att du verkar tillbaka på banan igen ;)

    Vi ska träffa en byggare nu på tisdag se vad vi får för kostnadsförslag! Förmodligen låter vi de göra det mesta då de hade folk till alla moment! Vi har renoverat mycket själva men just nu pallar vi inte mer! Sen får man ju rotavdrag, vilket ju gör en del! Materialet kommer vi dock köpa själv för att få ner priset!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ja, man orkar verkligen inte allt själv... Ni har ju gjort jättemycket redan!

      Kram!

      Radera
  2. Härligt med lite bloglove:) Ha en alldeles underbar vecka gumman, kram emma

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé med lite smått och gott från olika bloggare :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är ett kul sätt istället för att bara skriva länkar! :)

      Radera
  4. Tack fina du! <3 Jag hittade ett par bloggar som jag inte kände till tack vare awarden också. Kul! :-) Ha en fin början på den nya veckan! KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag hittade en ny favorit via din vidarelänkning! :)

      Kram!

      Radera
  5. Härligt med bloglove, är alldeles för lite länkningar i bloggvärlden =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för lilla Vilmer =)

    SvaraRadera
  6. Åh, tack kära du! :) En perfekt start på dagen och veckan.
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Åh, tack kära du! :) En perfekt start på dagen och veckan.
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Älskar bloggtips, hittar alltid någon ny favorit! Och speciellt när det är någon av mina egna favoriter som tipsar, för oftast har man samma smak när det gäller bloggar :) Men vad kul att se också att du hittat din bloggpepp igen för nu bara sprutar det ut inlägg hihi :) Ha en fin dag, kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu kommer det lite inlägg. Lika bra att passa på, man vet aldrig när det dalar igen... Kram!

      Radera
  9. Vilket härligt inlägg
    Ha en go dag
    Kram på dig

    SvaraRadera
  10. Ja, det måste jag verkligen bli bättre på. Leva i nuet! Speciellt nu när jag hela tiden går och längtar efter bebisen, men istället borde ta vara på den sista tiden då jag kan ägna all uppmärksamhet åt Ella..

    SvaraRadera
  11. Tack snälla du! Där gjorde du min dag! Härligt att du är på g igen! Älskar att följa din blogg! Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  12. tack för alla härliga tips på nya (och gamla) bloggar att läsa! och tack för att jag fick vara med!

    hoppas veckan blir fin!

    kram

    SvaraRadera
  13. härligt med bloglove, längesen jag själv gjorde det nu. Älskar också fru silver, helt underbart barnrum dessutom :)

    SvaraRadera
  14. åh va roligt! måste genast spana in dina bloggtips :)

    SvaraRadera
  15. Grattis till blog awarden!! Det är kul med lite uppskattning!

    //Linda

    SvaraRadera
  16. tack för awarden:-) Min första

    Älskar Mustaschtrenden:-D Och inspirationen

    SvaraRadera
  17. Klart du ska ha en award! :) Härligt att du är på G igen med bloggen, jag däremot har bara börjat närma mig världen utanför bebisbubblan. Vilken underbar omställning det är att få barn! KRAM /Nellie

    SvaraRadera