onsdag 25 januari 2012

Inspirationsbilder hos Isaform

Isaforms första sida och bland inspirationsbilderna, kan ni nu se flera bilder från vårt hem som jag har fotat. Sen har Isa monterat dit sina motiv i efterhand. Och så här snyggt kan det då bli.








Isa söker fortfarande fler inspirationsbilder på tomma väggar, så har du högupplösta bilder på tomma väggar skicka dom! Publiceras någon eller några av dina bilder så får du en liten present som tack. Jag ska visa vad jag fick idag, så fort jag fått upp den på väggen.

16 kommentarer:

  1. Snyggt fotat av dig och passande monteringar av Isa! Inte vore det helt fel att ha alla de motiven hemma på era väggar va?! ;-) Kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  2. Oj så snyggt! De passar förskräckligt bra hemma hos er! Blir du inte sugen?.. :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att de passar så bra in! Den sista bilden är nog min favorit :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul för jag var nyss inne på Isa Forms sida och tittade på alla bilderna. Så himlans fint! Och väldigt skoj att det var hemma hos dig!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken rolig grej! Barntavlorna var super fina :)

    SvaraRadera
  6. Så himla roligt, jag tyckte väl att det såg ut som Vilmers rum jag såg hos Isa form på facebook hihi :) Du ska vara stolt, verkligen superfina bilder!! Tack snälla för din fina peppande kommentar om företaget, det värmer verkligen :) Kram

    SvaraRadera
  7. Riktigt fint! Vad jag älskar ditt bäddsätt i sovrummet.

    SvaraRadera
  8. Så himla fint! :) Och roligt!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Vilken rolig idé! Och vad fint!
    Förresten, har du ett konto på Pinterest? I så fall skulle jag gärna vilja följa dig där. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad slarvigt av mig att inte titta där... ;) Tack!

    SvaraRadera
  11. Svar: Han är fin min Laban men 1 år nu, sjukt valpig och givetvis trotsig.. Dessutom har jag fått astma och allergi så det är extra jobbigt just nu :/

    Tack fina du :) Vad glad jag blir! Jag redigerar i Photoshop, orkar inte hålla på med RAW. Ibland händer det dock.

    Förstår att du är missnöjd med kitobjektivet. Jag har haft det säkert fyra gånger men sålt det för att jag hatade den. Sen kände jag att jag behövde zoomobjektiv, ett billigt sådant, så har man köpt det igen.. de andra två följde med hus man köpt. Men nä! Fy för kitobjektivet! Jag älskar mitt 50/1.4 objektiv och kan inte föreställa mig ett FOTOliv utan det :P

    SvaraRadera
  12. va glad jag blev när jag såg biler på ditt fina hem inne hos isa! fantastiskt! :)

    SvaraRadera
  13. Gud va skoj och så fint det blev med tavlorna.

    SvaraRadera
  14. Åh så fina tryck hon gör :) Har köpt doptavla via henne nån gång när man gått på dop :)

    SvaraRadera
  15. SV: Ja min gamla radio var verkligen ett fynd. Jösses så sött det skulle vara att ha ugglan Elvis:)

    SvaraRadera