lördag 28 januari 2012

Hunter is home.


Minns ni det här inlägget? Jag med min vanliga beslutsångest. Jag gick där och provade och provade, men inga kändes riktigt bra förutom Hunter-stövlarna. Färgen älskade jag men jag tyckte de var lite höga. Bestämde mig för att köra på den kortare varianten, men när jag skulle beställa dem från sidan jag hade tänkt fanns de inte där. Typiskt när jag väl bestämt mig...

Men så för en vecka sedan letade jag igen och såg på Country Attire att de dessutom hade 10% rabatt på det redan låga priset. Ja, jag har beställt de direkt från England för ungefär halva priset mot vad det kostar i Sverige. Galet. Beställde i lördags och hade de igår. Lade även till ett par fleecesockar så jag kan ha de nu i vinter. Och ja, jag safade med färgen och köpte svarta. Kanske lite fegt, men det funkar alltid.

Ska ut och provgå med hela familjen nu. Sen blir det lite mer piff och fix på Vilmers rum. Vad ska ni göra idag?

12 kommentarer:

  1. Superfina! Jag är ocå sugen på ett par!

    Här blir det städning för hela slanten. Boooooring... Och så kanske sy lite. Rooooligt!

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Apropå större bilder på bloggen. Jag skulle gärna oxå ha större bilder på bloggen, men lyckas inte få de större. Vill du hjälpa mig och berätta hur man gör?

    Kram

    SvaraRadera
  3. De vanliga Hunter med högt skaft passar inte mig, jag är för kort... köpte ett par Tretorn via Zappos (när vi bodde i USA). Super!

    Hälsningar från Madrid

    SvaraRadera
  4. Igår var jag uppe på vinden för att hitta ett par skor till milla (tycker 600 kr är dyrt för skor som bara används någon månad eller två). Då fick jag för mig att plocka ner alla babykläder jag sparat. Oj, dåligt beslut. Nu har jag tvättat hela dagen och kommer fortsätta med det resten av dagen. Gubben har fått handla lådor till kläder som skall sparas :P Har man inte jobb så skaffar man sig.

    SvaraRadera
  5. De skorna jag hittade är strl 18, de är lite stora men jag tror inte det finns mindre faktiskt?
    Milla tyckte det var görläskigt med skor haha. Ja när han börjat mellan bordet och soffan så kan det gå på några dagar.
    Inte bara fördelar med att gå tidigt. Hon ramlade förut idag och sslog i ögonbrynet i väggens kant så hon fick en liten blåklocka.

    SvaraRadera
  6. De ser superskönt ut med fleecsockorna i, smart drag! Jag har inte kommit loss och köpt några ännu, väntar på ett bra tillfälle. ;) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  7. Superfint! Vill ha till min dotter, ska räkna!

    SvaraRadera
  8. Vad snygga! Jag är nog den enda som inte äger ett par stövlar. Hittar inga fina som passar (har stora fötter). :(

    SvaraRadera
  9. Snygga! Skönt när man hittar ett riktigt fynd...

    SvaraRadera
  10. Hej.
    Hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. Kram

    SvaraRadera