söndag 22 januari 2012

Glad och animerad Vilmer.


Tack alla ni som har gratulerat Vilmer på 9-månadersdagen. Ni anar inte hur mycket era kommentarer och hejarop betyder! Idag var jag iväg och handlade en liten present till Vilmer som jag velat köpa långt innan han föddes. Jag har fått hejda mig på vissa saker, för det är ju mycket roligare att ge honom det nu när han verkligen kan använda och tycker det är roligt! Det blev glada hejarop från Vilmers sida och det bästa av allt är ju att man också kan använda dom som trumma!


Jag fick ett ryck och gjorde om på Vilmers rum. Helt klart mycket bättre nu och bättre kommer det bli. Visar er lite i morgon. Har även lite annat nytt att dela med mig av. Ha en fin fortsatt söndagskväll!

19 kommentarer:

  1. Åhh vilka häftiga rörliga bilder på sötnosen!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara miner barn har! Kul med animeringarna och jättefina klossar. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra för finaste vilmer idag!! Vilket litet chat troll ni har, underbara bilder :) klossarna är kanon, funkar lika bra vid nio månader som vid två år så såna grejer tycker jag man får lägga pengar på ;) kram

    SvaraRadera
  4. Haha charmtroll skulle det vara, ibland hinner man inte se när telefonen ändrar till något annat :)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder & kul med animeringar =)

    SvaraRadera
  6. Wow! hur får du till animeringen,riktigt kul!

    SvaraRadera
  7. Sötis där! grattis på 9-månaders-dagen! visst är det kul med inredning i barnens rum? Gjorde själv en rokad i Loves rum igår. Ha def fint!

    SvaraRadera
  8. Å vad kul.. Grattis Wilmer. Roligt med animering.

    Vi fick också ett ryck igår. Bytte vårt rum med Hedvigs, så nu har hon ett jättestort rum.

    SvaraRadera
  9. Kul med animeringen. Han gör ju jättesöta miner :)

    Kram kram
    Johanna

    SvaraRadera
  10. Minns att min älsta lekte mycket med sina "kuber", kanske är dags att rota fram till yngsta tjejen.

    Oj va spännande det ska bli att se rummet! Läntar tills vi kan fortsätta med T:s nya!

    Hoppas att du får en riktigt bra start på veckan!

    SvaraRadera
  11. Hihi, det ser ut som att det var en lyckad present. :)

    SvaraRadera
  12. Åhh, jag hann ju aldrig gratta Vilmer med 9månaders dagen.. Så det får bli lite i efterskott;)

    Han är så himla söt och hoppas verkligen vi kan träffas snart :) Stor kram Anna

    SvaraRadera
  13. Fina Vilmer! Och Vad fina klossar!
    Jag kunde inte alls hålla mig lika bra som du och därför fick D klossar i julklapp. (Hon kan inte sitta än... ;)

    Hur gör man så att det blir animerade foton? Jättekul, tycker jag!

    Spännande att du har mer på gång att visa. Jag längtar. :)

    SvaraRadera
  14. dom lådorna har moa också, dom är VÄLDIGT poppis:)

    SvaraRadera
  15. Go´och gla´
    kexchokla´!
    Härligt med rörliga bilder.

    SvaraRadera
  16. Underbart att vi får ta del av de härliga bilderna på Vilmer! Han verkar helt klart digga sin nya present :-) Sötis! KRAMISAR

    SvaraRadera
  17. åh. hur får du till de rörliga bilderna?
    om du vill får du gärna berätta :)
    härlig blogg!u.

    SvaraRadera