fredag 9 oktober 2009

Veckans låt

Vi gör det igen...



Första gången jag hörde Joshua Radin var när jag och Emily var på bio under min tid i Dublin hösten 2006, och såg filmen "The Last Kiss". Jag blev helt såld, och kommer så väl ihåg att jag lyssnade på Joshua vartenda dag efter det när jag gick till jobbet på Lufthansa.

Han har ganska nyligen släppt en ny skiva och nästa vecka är han på Sverigebesök. Han besöker bland annat Debaser i Malmö på torsdag 15 oktober. Behöver jag säga att jag är ruskigt sugen?

Uppdaterat 22:15:
Nu är det bestämt, bokat och betalt! På torsdag åker vi till Malmö efter jobb för att se Joshua Radin. 21.30 börjar spelningen och jag slutar 18.50... På fredag börjar jag 6.45. Tur att man inte gör såna här grejor varje dag, eller vecka...

5 kommentarer:

  1. Ohh, jag vill ocksa se honom. Ibland far man vara lite naughty, det kommer att vara vart det, aven om ni ar doda pa fredagen;) Men dagen efter kan ni sova hur lange som helst.

    Ja, jag ska prata med mamma och pappa om det, dom firar ju nyar har nere med mig:) Det ar sitt platser till raketerna;) Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh nej va roligt! Det skulle jag också vilja gå på :)

    SvaraRadera
  3. Ohh, det maste jag verkligen kolla upp. Hade alskat en konsert med honom! Puss

    SvaraRadera
  4. Underbart Dess!

    Hade det inte varit så långt att åka, och att jag har en frissör på fredag bokad, hade jag lätt kommit! ;)

    Lovely to see you the other day!

    SvaraRadera