söndag 11 oktober 2009

Lite mer kontor...

Så. Nu har jag suttit och klurat och lagt in lite nya bilder på StyleRoom. Så då tänkte jag att jag faktiskt får lägga upp lite bilder här också som jag har lovat. Är dock inte riktigt nöjd med bilderna. Vår kamera är inget vidare bra, och jag vill verkligen, verkligen ha en systemkamera.
Ett nytt tidningställ från Bolagret har kommit på plats!
Även kudden i fåtöljen är inhandlad där.

Lampan från Ellos har funnit sin plats!

Trådkorgen som syns högst upp i
bokhyllan ska sprayas svart har jag tänkt.

Det blev ett vitt PS-skåp från IKEA.

Den fina tavlan (som dock inte syns så bra på bilden här)
har min kära vän Emily gjort till mig.

Skrivbordshörnan har jag inte gjort så mycket med än,
men hos FURNISH.etc har jag hittat värsta inspirationen.

Trycket från Etsy har också dykt upp, ram ska inhandlas.

Sen är det ju alltid en massa piff och fix som man kommer att ändra på några hundra gånger... Fortsättning följer...

10 kommentarer:

  1. Så snyggt Dessi! Du är en hejare på det där! Ska bli kul att se nästa vecka ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort i ordning!
    Vårt arbetsrum har jag idéer för, men ännu ingen tid för genomförandet...

    SvaraRadera
  3. Du är duktig min Vän! :)

    Jag blir glad av att se att du trivs med ditt hem!
    Puss!

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har det!! Hoppas helgen varit toppen!
    Kram/Ulrica

    SvaraRadera
  5. Vad mycket fint du har köpt!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Tack snälla! Vilket fint hem du har! Här kommer jag definitivt att kika in fler gånger :-)

    SvaraRadera
  7. Har svarat på din fråga inne hos mig. :)
    Kan inte kopiera in svaret här tyvärr. Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Vilka jättefina saker, jag gillade verkligen lampan, så snygg!

    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  9. Å så fint det är. Jätte fina saker!!!! Kraaam sofie

    SvaraRadera