tisdag 20 oktober 2009

Jultankar


I helgen var jag i Ullared och shoppade loss lite på Gekås. Målet var elljusstakar och lite grejor till jul, och visst hittade jag lite. Jag väntar dock med att visa det framåt julen och när vi börjar pynta.

Jag längtar riktigt, riktigt mycket, och fick klicka hem en ny adventsljusstake hos CarlssonInteriör. Har redan tänkt ut att vi ska ha vitt och silver som jultema i år. Och det får väl slinka in lite, lite rött för jag tycker faktiskt att det är ingen riktig jul utan rött.
Eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Ska oxå te GeKås snart, kan tänka mej att det fanns en hel del:) Älskar den ljustaken me, så snygg!!! Ha en bra dag, kramar emmsan

    SvaraRadera
  2. Har också funderat på den där ljusstaken men försöker vara ekonomisk nu med min studentbudget :P
    Har ju dessutom åtta stora lådor med julpynt.....
    Så vi har nog så det räcker och blir över...

    SvaraRadera