tisdag 20 oktober 2009

Tidsbrist

Emellanåt händer det mycket, och då kommer bloggen lite i skymundan...

Mycket av min fritid går till mitt andra stora intresse - hunderiet och Aron.

Jag prioiterar verkligen att han får sin motion och träning. Det värsta jag vet är hundar (eller djur överhuvudtaget) som är understimulerade. Ägarna hinner inte med att rasta tillräckligt utan "vi har ju en trädgård". Rikligt med motion och framförallt en hel del "hjärngympa", då mår både du och hunden bäst.

Både jag och Jonas jobbar heltid och ibland känns det verkligen som att tiden inte räcker till för allt man vill göra... Och då kan det hända att bloggen får vila i några dagar. Det är viktigt för mig att alla runt om kring mig mår bra, och även dom små djuren.

Vad vi hittar på finns även att läsa om här.

1 kommentar: