onsdag 21 oktober 2009

Nytt i badrummet

Det var inte bara julsaker som fick följa med hem från Ullared, utan även en hel del andra "husgrejor" och "bra att ha saker".

Bland annat tyckte jag att våra handdukar behövde uppdateras, och tänkte att jag fick chansa och köpte hem dessa. Måste säga att jag blev positivit överraskad!

Tjock och fin frotté och i vad det hittils verkar, bra kvalité! Vi tvättade dom en gång innan jag hängde upp dom, och dom fäller knappt något! Vi har även svarta handdukar från IKEA, som vi säkert har tvättat 20 gånger, och dom fäller fortfarande lite...

Dessa från Gekås, kostar 24:90 för dom små, och 59 kr för duschhanddukarna. Ett tips om ni ska dit snart!



7 kommentarer:

  1. Vilket fint handfat. Skumt med julsaker nu, samtidigt är det ju skönt att börja få det bortgjort och inte uppdatera sig i sista sekunden :)

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen jätte fint!! Gillar allt i erat badrum.
    Ang handdukarna så köper vi faktiskt också våra på G-kås. Halksockar till barnen och handdukar för ikeas blir man inte torr av. Konstigt material.
    Jag köper ju bara vita så det blir ett gäng om man vill hålla dem fräscha. Åh nu är jag så inne på inredning, vill börja bygga huset nu!

    Om Max på Kindy.. Han gick ju hemma med mig i 10 mån och det blir så tråkigt...för honom alltså. Jag vill inte ha honom där men han behöver träffa barn! Finns inga andra svenska barn och ingen öppen förskola så det är lite svårt för mig att hitta föräldrar som pratar engelska (vilket nästan ingen gör här).
    Nu går han 3 dagar i veckan och jag får väl stå ut men nästa vecka blir det nog möte om alla våra problem:-(..
    Massa kramar på dig

    SvaraRadera
  3. Å så fint badrum ni har! Blir lite avis, skulle vilja att vårat badrum var klart, men nu är vi lite renoveringsless så vi väntar med badrummet tills suget kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt klipp!

    Svar:
    Åh vad roligt att du har hittat en plats för stringhyllan. Trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  5. GeKås har bra grejjor och snygga:) Bra affär det där!!! Ha en bra helg, kramar emmsan

    SvaraRadera
  6. så fina handdukar! Nu ska jag ge mig ut i regnet och spåra. Brrr vilket väder. Kram kram

    SvaraRadera
  7. Snygga handdukar till ett bra pris. Hoppas jag kommer til Gekås snart. Jag gillar ert badrum. Jättefint.

    Annette

    SvaraRadera