lördag 24 oktober 2009

Se så fint den lyser!


Det här pryder vår trapp just nu! Visst blev den fin? Och jag vet, det är en vecka för tidigt egentligen. Men nästa helg befinner vi oss i Växjö, så därför tyckte jag att det inte gjorde så mycket.

Är nästan nyss hemkommen från hockey och en snabb visit och middag hos svärföräldrarna. När jag var på hockeyn kunde jag inte låta bli att gå in i shoppen och handla hem denna.


Jag tyckte det var roligt eftersom jag är totalt ointresserad av (nästan) allt som heter sport att göra, och min kära sambo är väldigt förtjust i allt som heter sport (just nu kollar han på spansk ligafotboll på tv:n). Dessutom gjorde jag en god gärning då 20 kr gick till cancerfonden.

Hoppas alla har en trevlig lördagkväll! Nu ska jag gå upp och se om vi kan byta kanal... Glöm nu inte heller att ställa tillbaka klockan i natt! En timmes extra sovmorgon i morgon! ♥

3 kommentarer:

  1. Ohh, va fin den va:) Haha, man kan köpa nästan vad som helst när pengarna går till cancerfonden. Vi va tvungna att ställa klockan fram en timme, för några veckor sen:( En mindre timme för oss. Älskar att ha en extra timme:) Kram

    SvaraRadera
  2. Magdalena Byczynska25 oktober 2009 kl. 10:09

    Va tjusig pumpan e!! :)

    SvaraRadera
  3. Heej!

    Roligt att du hittat till min blogg.

    Visst är de underbart med djur. Skulle aldrig klara mig utan! ; - )

    Tittade på bilderna på ert hem. Jättesnyggt verkligen!

    Trevlig kväll!

    Kramis Emma

    SvaraRadera