tisdag 27 oktober 2009

Fullt upp!


Ansiktsbehandlingen gick bra! Så skönt det är att bli ompysslad och fixad. (Notis till mig själv: Jag måste försöka unna mig det lite oftare.)

Istället ägnar vi en massa tid så här istället. I tvättstugan. Med att trimma hund.

På söndag ska vi iväg på en av våra hundutställningar, och det sista piffet ska fixas. Det är första gången jag väljer att trimma honom helt själv, och det är inte helt lätt. Jag kände dock att han var "bra i päls", och man lär sig aldrig om man inte försöker själv...

I morgon jobbar vi på som vanligt, och sen har vi säljmöte i två timmar på kvällen. Torsdagen kommer ägnas åt det allra sista på Aron. Fredag ska jag träffa
Sandra, och på lördag beger vi oss till Växjö och hundutställningen går av stapeln på söndag. Fullt upp! Därför kan det tänkas bli lite snålt med inlägg här...

Appropå vårt
sovrumsbekymmer, så kommer det nog bli en vit vägg med tavlor. Det lutar mest åt det nu. Så i nästa vecka blir det nog inköp av färg, och så fixar vi det nästa helg.
Det låter väl bra?

Nu ska jag ut och rasta odjuret och sen ska vi slappa i soffan.
Ha en underbar kväll vänner!

5 kommentarer:

  1. Hade ett jobbuppdrag i Örkelljunga i fredags, har ett i Halmstad nu på fredag och ett på fredag v.45 i Ängelholm :) weeee

    SvaraRadera
  2. Nu kom jag på det!
    Min inrednings stil är: En känsla med blandning av det lantligt vita, det avskalade moderna och gärna en gnutta av det rufft industriella. Med vitt som bas och charm på toppen.
    Det som inte blir perfekt får bli charmigt.
    Haha
    Och tavlorna hade varit skit fina hos er, speciellt en skalbagge när jag tänker efter:-)
    Jag gillar att provocera (ler) Älskar när folk har knäppa saker i sitt hem:-)

    SvaraRadera
  3. Det låter Super! : - )

    Önskar er en härlig helg & Lycka till på hundutställningen : - ) Söt er vovve är!

    KRAMIS

    SvaraRadera
  4. Svar: Vad härligt att du tagit hand om en katt från djurhemmet. Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för er på hundutställningen! : - )

    Mys helgen!

    Kram Emma

    SvaraRadera