måndag 26 oktober 2009

HTML-koder hit, och dit...

Puh. Nu har jag suttit och pysslat hela kvällen. Har försökt lägga upp etiketter på alla mina inlägg, och jag har även fått in en besöksräknare i bloggen! Den räknas ju från och med idag. Alltid kul med lite statistik!

Det blir sängen för mig nu. Det är värst vad datorn kan hålla kvar en uppe länge... Börjar jobba kl. 7.00, så det är verkligen dags för mig nu. I morgon ska jag på ansiktsbehandling hos Trend Kosmetik direkt efter jobb. Ska bli skönt att bli lite fräsch nu inför hösten.

Kommentera gärna mitt dilemma nedan, så hörs vi i morgon! ♥

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för din kommentar på min blogg!
    Om du nu ville ha åsikter angående ditt förra inlägg så röstar jag på målad vit vägg. Det finns ju så mycket andra sätt att liva upp en vägg! Men jag är ganska extrem med vita väggar, jag har det överallt och är jättedålig på att ta in färg och mönster i mitt hem...
    Ha en bra dag!
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Då förstår jag ännu mer att ni vill fixa & dona! Vill ju sätta sin egen prägel på allt! : - )
    Vitt är ju som sagt riktigt snyggt,tycker jag.

    Mys dagen, & ha de så gott på din ansiktsbehandling!

    KRAM

    SvaraRadera