onsdag 15 juni 2011

Ny matta under matbordet



Så var det det här med köpstoppet... Kunde inte låta bli att fynda denna färgglada matta på Bolagret Väla när dom nu har flyttrea. 30-75% på det mesta. Tyckte den gjorde sig kanonbra ihop med lampan och så fick Vilmers blå krukor flytta ut här och plocka upp det turkosa i mattan. Vilmer fick också en matta till sitt rum i andra färger och där flyttade de gröna krukorna in. Ska visa er det i ett annat inlägg!

Hoppas ni har det bra idag! Själv ska jag iväg på efterkontroll hos barnmorskan snart. På torsdag blir Vilmer hela 8 veckor... Galet!

26 kommentarer:

  1. Finfin matta - så klart köpstopp kan hävas för sådana fynd..! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket fint kök du har. Vilken tur att jag inte vet vars du bor för annars kanske jag hade kommit med traktor och stulit hela köket. ;)

    SvaraRadera
  3. Det ser väldigt mysigt ut med mattan. Snyggt att du inte har några gardiner i köket, fönstren kommer fram fint.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Såklart blev det superfint!
    Köpstopp kan man ju itne vara helt noga med ;)
    Jag borde med införa köpstopp, men det finns ju så mycket fint! kram

    SvaraRadera
  5. Mattan passade super bra där under matbordet =) Jag är sämst på att hålla ett köpstopp för det finns ju alltid något fint man bara "måste" köpa, hihi. Ni har ett otroligt fint kök!! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Va fint det blev! =)
    Hoppas ni mår bra hela gänget!?
    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Men åhh så fint, passar som sagt väldigt bra till lampan :)

    SvaraRadera
  8. Vad tiden går fort:)
    Hoppas verkligen att jag får möjlighet att komma ner snart.. Kram

    SvaraRadera
  9. snyggt!! Trasmattor är underskattat :)

    SvaraRadera
  10. Vad fint! Den passade bra där :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Men ååh, ni har så himla snyggt hemma hos er, jag blir superinspirerad att göra om allt här hemma till flytten haha.. Mattan var superfin och grattis till åttaveckorskillen :) kram

    SvaraRadera
  12. Hoppas det gick bra idag på kontrollen, jag har inte varit på det ännu. Vill du kolla om desigen är bra nu? eller får du samma problem nu, är lite stressad nu när jag skriver. Kommer tillbaka senare. Jättesnygg matta! Vi har med matta under bordet opraktiskt då de små äter :) men det skyddar golvet mot märken från stolarna. kram

    SvaraRadera
  13. ååååh va snygg! jag hade med slagit till på den, även om jag också har köpstopp, haha!

    SvaraRadera
  14. Hejja trasmattan säger jag! Såå fin och färgerna passade perfekt in i köket!

    SvaraRadera
  15. Vilket härligt och rymligt kök ni har! Superfräscht!

    Ha en fin kväll! /Katta

    SvaraRadera
  16. Supersnyggt! så härligt somrigt med trasmatta och ljuvlig i alla färger. Ha det underbart
    Kram

    SvaraRadera
  17. Så härligt med ett fynd! Vi köpte också en ny matta för några dagar sedan - på Thysells i Anderslöv som lägger ner och hade halva priset på mattor.

    SvaraRadera
  18. Härlig matta!! Jättesnygg till lampan!! :)
    Jag har oxå köpstopp just nu!!!
    Hoppas efterkontrollen gick bra!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  19. Ska bolaget flytta. Till vart? Snyggt med mattan blev det iaf! :)

    Hoppas ni har en fin dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  20. Supersnygg är den, vännen! Jag älskar rymden och ljuset i ert kök :-) Nu börjar jag äntligen kunna sitta uppe igen efter att ha mått dåligt i ett dygn av penicillinet... Fy! KRAMISAR

    SvaraRadera
  21. Ah så bra det blev,
    en härlig färgklick!

    De växer sååå fort de små liven.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  22. Tack tack :) och vad fint kök du har. Stilrent.
    Du, du få jättegärna gilla bilden på vårat får, i mitt senaste blogginlägg :) vill så gärna vinna.

    Kram

    SvaraRadera
  23. Vi skall ha dop nu på lördag, alla mina har varit runt 2-2½ månad när de döpts. Vi har valt två psalmer, Tryggare kan ingen vara samt den blomstertid nu kommer. Man kan ju be att få sjunga någon visa själv eller om man känner någon men det har inte vi gjort. Vi kommer vara runt 60 personer och det är för många att ha hemma så vi får vara i församlingshemmet efter dopet. Jag kommer göra smörgåstårtor och så har jag beställt prinsesstårtor. Har två kaksorter ookså. Det kommer finnas korv med bröd till barnen eftersom små barn sällan tycker om smörgåstårta :P Loka, kaffe och läsk till de som vill. Enkelt men mysigt :-)

    SvaraRadera
  24. Jättefint med mattan! Jag har kommit på nu vad jag vill ha för matta under vårt matbord, typ en orientalisk matta :) Så nu ska jag hålla utkik på Blocket o loppisar efter en! Skulle gärna velat ha Den blåa Ikea Stockholm Triangel, men den e alldeles för dyr :(

    SvaraRadera
  25. Tänk att det blev en pojk för oss båda! Härligt! Ser ut som allt går bra för er o han är jättesöt!

    Önskar dig en fin sommar!
    Kram Jannice

    SvaraRadera