lördag 25 juni 2011

Fortsatt trevlig midsommarhelg!

Jag får börja med att önska alla en glad fortsatt midsommarhelg! Hoppas ni har haft ett härligt firande med massor av god mat! Vi befann oss på fest igår och Vilmer var hur duktig och snäll som helst. Klädd i sin finaste skjortbody och beiga chinos. Dock så gick tiden så fort och jag glömde bort att fota... Men han kommer säkerligen ha den outfiten på sig snart igen, och då ska jag visa er hur söt han är i det!

Har försökt sitta och titta in hos er alla nu ikväll, och då såg jag att en av mina favoritbloggerskor tipsar om min blogg! Kika in hos Madelajjn som jag tidigare tipsat om här. Har fortfarande inte blivit färdig på att tipsa om fler bloggar... Tiden har varit knaper på senaste tid. Nu har dock sambon tre veckors semester och då får jag lite avlastning här hemma och förhoppningsvis kan jag blogga lite mer. För jag älskar ju verkligen det! ♥


Skärmdump från Maddelajn

2 kommentarer:

  1. Vad kul, då har ni varandra som favoriter :-)
    Vi hade en kanon midsommar, Milla hade blommig klänning och vi andra hade blommor i håret ;-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. åh är jag en av dina favoritbloggerskor? taaaaack! :)

    SvaraRadera