tisdag 23 augusti 2011

You make my day.

By the way. Jag brukar inte vara den som ursäktar mig för att jag inte bloggat på några dagar, för jag tycker att det är upp till var och en hur ofta man vill/orkar/har lust att blogga. Däremot så ber jag om ursäkt för att jag inte hunnit svara på alla era fina kommentarer och mejl! Det är på gång! Tack för att ni finns och kikar in här även om det inte postats inlägg på nästan en hel vecka! Nu ska jag dock släpa ut barnvagn och hund i skogen och ta en riktig långpromenad i det fina vädret, så det kommer svar senare! You make my day! ♥

5 kommentarer:

  1. Va kul ! :D
    Här har de nog vart öppet i 2 veckor nu så de har vart mkt folk på både de öppnis vi va på idag å de som vi brukar gå på på onsdagar :)
    Men de e kul å gå dit iaf å låta bebisarna å leka å tjöta me andra mammor på en plats där allt finns, leksaker å fika :P

    Ja visst e den söt, ja älskar den , va en halvårs present till honom :)

    Kram !

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick njuta av en härlig promenad i dag! Jag har suttit och lyssnat på en föreläsning hela dagen lååång, men vi har smitit ut i solen i pauserna. Det gäller att ta alla tillfällen till solljus :-) KRAM på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. WOOOW! Vad snyggt! Jag själv har inte så mycket av det supermoderna stuket, men oj så läckert!

    SvaraRadera
  4. Man gör de man hinner och orkar. Både när det gäller att skriva och läsa bloggar och att svara på kommentarer och mail. Livet går upp och ner. Så är det och bloggar måste komma i andra hand. Livet är viktigare. Kram

    SvaraRadera