onsdag 10 augusti 2011

Kräftskiva i grått

Flikar in med ett inlägg, medans sambon är ute och rastar Aron. Han har suttit framför datorn hela kvällen och filat på en musiktävling till årets kräftskiva som vi kommer ha senare i september.

Och på tal om kräftskiva. Jag gillar verkligen Frida Berglunds blogg Trendenser. Nu dyker ju Frida upp lite överallt och sprider inspiration med bland annat sina fina dukningar. I helgen dök dessa läckra bilder upp på IKEA Livet Hemma. Och visst blir man inspirerad till en kräftskivedukning i någon annan färg än bara röd? Vilka produkter Frida har använt sig av hittar ni i det här inlägget hos Livet Hemma.




Foton: Frida Berglund

15 kommentarer:

  1. Ja vad skönt! Det behöver ju faktiskt inte skrika orange/rött av hela tillställningen :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Hon är jätteduktig!! Följer oxå hennes blogg.

    Nu är min blogg färdig! Eller som det känns idag! Imorgon kanske jag ändrar nåt. ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Superfin dukning!
    O musiktävling är ju såååå jäkla kul!
    Vill oxå vara med...

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Kul med lite annorlunda.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Åh va fint! Gav mig lite inspiration till min kräftskiva, ska ha på lördag. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, jättefint! Roligt med lite annat än det vanliga! Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  7. Åh vad smarrigt med kräftor! Ser nästan fram emot september bara för att få äta lite kräftor i goda vänners lag! :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  8. Längtar sååå efter kräftor =)

    På vårt gym passar dem från 2-3 månader. längtar otroligt mycket efter den tiden nu hahaha

    SvaraRadera
  9. Grått och rött gör sig himla bra ihop! En underbar dukning och nu är jag väldigt sugen på kräftor :-) Ja, det kommer att bli jätteroligt att Petra blir min granne! Eller ja, några hus bort är det, men ändå ;-) Jag kan inte tänka mig en bättre granne! Det ska bli jättespännande att få följa deras renovering på nära håll och att få springa på varandra och prata inredning. Kram gumman!

    SvaraRadera
  10. Tack för grattishäslningen! Jag hade en fin dag! Idag är vi med i tidningen här på ön! Har länkat från bloggen om du är nyfiken!
    Kramen!

    SvaraRadera
  11. Visst gör Frida mycket fint! Och vilken fin dukning du hade gjort till dopet!!! Jag har ju inte varit hemma på ett tag så jag var ju tvungen att se vad du har skrivit den senaste tiden. Oj.. så fint! Massa fina bilder med!!
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Jättefin dukning, Ja jordgubbspajen var riktigt god, lägger upp receptet på den inom kort

    /Maria

    SvaraRadera
  13. Håller med, kul med en annan approach än bara det där typiskt kräftiga :)

    SvaraRadera