söndag 7 augusti 2011

Premiär för bumbon!


Tack för alla lyckönskningar inför tävlingen igår! I agilityklassen gick det faktiskt väldigt bra, det som strulade där var slalomen... Totalt 10 fel samt tidsfel. Hoppklassen tyckte jag verkade svår redan när jag gick banan och det kändes inte som några självklara byten på sina ställen. Slalomen strulade även här, och sen vägrade Aron ut sig helt på muren. En sån hade han aldrig hoppat innan! Nu är det massa slalomträning som gäller!

När vi ändå var nere i krokarna runt Ystad så passade vi på att köra förbi Trelleborg på vägen hem där jag hade hittat en fin gul bumbostol till Vilmer. Så idag fick han premiärsitta i den. Vi har en vanlig babysitter också, men jag gillar att dom sitter lite mer fritt och kommer upp i bumbon. Nu får han sitta korta stunder i den. Tänker även köpa ett lekbord till den, så han kan sitta och roa sig själv lite mer. Just nu är det mycket fingrar, händer och leksaker i munnen... Den fina bodyn med flodhästar har hans moster Tina sytt till honom!

17 kommentarer:

  1. Hihi såå söt Vilmer är, man ser att han är nöjd där han sitter :) Det kanske får bli en bumbo till eventuella syskon då, jag har hört mycket gott om den men Alva var redan för stor när jag upptäckte att den fanns! Bodyn var superfin, jag funderade just var den kunde vara ifrån när jag såg att den var hemmasydd, det finns så himla många fina tyger :) Ha en bra söndag! Kram! Ps. Vad gullig du var som tipsade om min blogg i tidigare inlägget, blev jätteglad!

    SvaraRadera
  2. Lillasyster Tina7 augusti 2011 kl. 16:49

    Vad fin han är i bodyn! Kul att se att han använder den! :D

    SvaraRadera
  3. Jag funderar på att köpa en bumbo jag med, såg den i en annan blogg förut idag. En liten bebis i våra bebisars ålder som brutit armen satt i den. Stackars liten men oj så lätt hänt.

    SvaraRadera
  4. En gul bumbo känns helrätt! ;-) De små brukar vara så nöjda när de får komma upp och kännas mer "med". Bodyn är jättefin! Det händiga verkar ligga i släkten :-) Lycka till med slalomträningen! KRAM på dig fina vän!

    SvaraRadera
  5. Vilka söta bilder, han ser ganska nöjd ut där han sitter :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ok, det kanske är via dig som hon hittade mig då? Jag har varit inne någon gång tidigare men tappar bort hela tiden :-)

    SvaraRadera
  7. Ah så gosig han är,
    rund & go :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hehe, vilken liten pralin i Bumbon! kram towe.

    SvaraRadera
  9. hihi gud så söt. Har aldrig haft en bumbo till mina pojkar, men han ser ut att trivas bra i den! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Ja, det är nästan roligare att köpa bäbiskläder än åt sig själv! Väntar på att fler butiker ska komma ut med mera bäbis-höstkläder:D

    SvaraRadera
  11. Så söt liten kille! Han ser ut att trivas bra där!

    SvaraRadera
  12. Men hur söt är han inte då???
    vill bara komma o käka upp honom!
    O så fin Aron är då.Måste vara superkul att tävla med honom!
    Inget att tacka för!Bara kul om du blir glad!
    Stor kram

    SvaraRadera
  13. SÅ söt han är när han sitter i stolen och tuggar kaninen

    SvaraRadera
  14. Den är sååå bra. Wilda älskade den..

    SvaraRadera
  15. AHH how cute is he - gorgeous and he loves his little bumbo seat.. My youngest Holly adored hers - made her feel all grown up :)
    Axx

    SvaraRadera