torsdag 4 augusti 2011

En bild säger mer än tusen ord.


26 kommentarer:

  1. Att detta är en väldigt nöjd liten kille:) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken goding han är!!
    Tack för kommentaren om min nya design på bloggen! Tack! De svarta knapparna högst upp är flikar som jag skapade genom att lägga till en Gadget som heter Sidor. Sedan gick jag in på Design och Malldesignern och under Avancerade inställningar kan du ändra färger på Flikbakgrunden. Hoppas du lyckas med det som du vill göra. Jag tycker du hade lagt inte fin text redan ikväll! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. så himla söt han är! och vad fint du har gjort här inne på bloggen :)

    SvaraRadera
  4. Han är så söt!!
    Jättefin ny header!!! Önskar jag visste hur man gjorde en... min sida är ju astråkig. Tur ni besöker mig ändå! :) Ska be min bror fixa en header. :)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Hej lilla prinsen,
    vad fin du är :)

    Snygg header du knåpat samman :)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Så sant så! Vad fin han är!

    Idag är dörren vit och ganska tråkig. Vill ha en annan modell hur som helst! Fönstren blir vita. Hm..

    Kraam

    SvaraRadera
  7. SV: Tryck på Design och titta där bland alla dina gadgetar om du har någon som heter Sidor. Antingen kan du ta bort den eller titta på den, du kanske kan göra om den och använda den på nytt.

    Bumbostolen var jättebra. Den används visserligen ganska kort tid, från det att bebisarna vill sitta själva men inte orkar och kan. I början satt hon ganska ihopsjunken i den men med tiden tyckte hon mer och mer om den. Vi använde den flitigt tills hon kunde sitta själv. Smidig att ha med sig också ifall man kanske inte har matstol eller så med sig. Jag rekommenderar dig att köpa till brickbordet också för annars är det svårt för dom att sitta och leka där. Men ett bord så är det ju lättare att lägga lite saker där som de kan kika och pilla på.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Otroligt fin kille! Han var här väldigt lik min tjej när hon gör samma min :-)

    SvaraRadera
  9. SV: Att leta efter en begagnad gör du rätt i, de slits ju inte när de är så små. Lycka till med Bumbo och Sidor :)

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar bild på er lille kille och visst stämmer det att en bild sger mer än tusen ord. :)

    Och vilken fantastisk kakbuffet ni hade på dopet. Du är otroligt duktig på att baka och allt såg så smarrigt och fint ut. :)

    Tack för dina fina ord hos mig. Vad glad jag blir! :)

    Jag gillar verkligen din nya header! Snygg! :)

    Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Underbara lilla charmtroll! Jag gillar din nya header vännen! :-) KRAMISAR

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bild:-)
    Jag använder mig av loopia eller hur de stavas:-) har ett domännamn där, man kan ju flytta runt och byta bloggplattform som jag gjort:-) relativt lätt att förstå sig på, bra support och man kan googla fram mkt svar!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Ang köksbordet, stolarna. Är ni nöjda med dem? reptåliga? vart är dem köpta? :)

    SvaraRadera
  14. Underbar bild! Och jag är helt sjukt imponerad av kakbuffén. Det måste ha tagit massor av tid att fixa.

    SvaraRadera
  15. Nu var det ett tag sen som du lämnade en kommentar hos mig, men en dotter kom emellan. ♥
    Vilken fantastiskt fin blogg du har! Jag sitter här och imponeras av fantastiska bilder på er son, på ditt första och även senare macaronbak (mina såg i n t e ut ens i närheten första gången, och sen har det inte blivit något mer försök. ;) Har det blivit någon strandväska frn Hemtex? ;)

    Ha en fin fortsatt sommar!
    Annelie

    SvaraRadera
  16. Åh, vilket underbart kort! Längtar till vår lilla bebis kommer ut! :-)

    Tack för kommentaren, jag ska absolut länka om jag tar mig i kragen och provar receptet! :-)

    Jag har förresten börjat följa dig på Bloglovin nu, såg att jag blev prenumerant nummer 100! :-)

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Samma här ;-)
    Det huset gillar jag mer och mer för varje gång jag tittar på det.
    Hittar nya kvalitéer och fördelar samtidigt som det såklart finns grejer som inte är lika bra.
    Blir spännande med visning iaf =)

    SvaraRadera
  18. Haha, jaa det kanske är så =)
    Hittade en tomt nu också som har legat ute ett bra tag. Visning av den igen nästa helg så tänkte vi kunde gå dit och titta, bygga själv är förstås drömmen...

    Förresten vad fin din nya header är!

    SvaraRadera
  19. Visst gör vi de3t. Eller rättare sagt i Ramlösa. Ni?

    SvaraRadera
  20. Jag tycker de är jätte svårt att bestämma sig, ska man satsa på något ordentligt eller bara tillfälligt? Ett ordentligt bord och loppisstolar.. Mio hade ett erbjudande nu med liknande stolar som er fast i skinn! vart som sugen på de, men då får jag för mig att de stolarna är ostabila.. :)

    Jo 99 kr i månaden, är ju jätte billigt :)
    sen kan man ju utöka till webbhotell om man har ett behov av de längre fram!

    kram

    SvaraRadera
  21. hej, snygg blogg du har och riktigt grymma bilder du tar!
    kul om du kikade in på min foto-blogg också.

    1000 kramar - http://kseniajernbom.blogg.se

    SvaraRadera