onsdag 17 augusti 2011

Sverigepremiär för snackpåsar!

Det har varit lite dåligt med inredning i bloggen under sommaren. Dels för att mitt inredningsintresse svalnar lite under sommaren, och hundträning tar över. I år beror det ju dels också på att Vilmer har kommit till världen och det mesta i mitt liv kretsar just kring honom!

Nu börjar dock höstnyheter trilla in hos webbutikerna, och då kryper det i inredningsnerven igen, och jag börjar fundera och planera. Hos Barnvänligt har dessa fina snackpåsar i retromönster trillat in. Jag bara älskar dom! Finns i flera mönster och färger, och det bästa av allt är att de går att diska i maskin!





Foton från www.barnvanligt.nu

19 kommentarer:

  1. Gud vilka smarta. Och fina!

    SvaraRadera
  2. jajjemän, tänkte jag skulle haka på "en i timmen" trenden och köra ett sånt jag me. Rätt roligt fakiskt, men svårt att komma ihåg bara :)

    Väldigt smart (och fint) med påsarna!

    SvaraRadera
  3. Superfina, jag älskar dom redan också haha.. Jag har aldrig hört talas om såna förut men det känns ju himla smidigt, och fina var de också! kram

    SvaraRadera
  4. Åh gud så fina!! Passar perfekt till picknick!!! Jätte fina!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Coola! Jag gillade dinosariepåsen längst ner.

    SvaraRadera
  6. Hur söta som helst! Passar perfekt nu på hösten när barnen ska ha med sig små mellanmål till skogsutflykter och liknande.

    Rekommenderat pris på lampan Cubism från Cult är 999 kr. Det blir alltså inte två lampor på köksbänken som vi har just nu.... KRAM på dig gumman!

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket ! :)

    Vilka smarta påsar, det ska jag tipsa min syster om ! :)

    SvaraRadera
  8. tack snälla !


    underbar blogg, denna ska jag lätt följa ! :-)

    SvaraRadera
  9. De har jag inte sett förut men vad fina de är. Tack för tipset. Här äts det ofta picknick-mat och då är det ju perfekt.

    SvaraRadera
  10. Lindex har ju betala 3 för 2, så det underlättar ju det där med färgvalet ;)

    SvaraRadera
  11. Så fina! Aj då med agilityn, håller tummarna för er och att det inte var något med Aron. Ha en underbar fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Men så fina, nästan så att jag måste lägga en beställning. Klick klick! =)

    Så stor er fina kille har blivit sedan jag sist tittade in här, har blivit dåligt med uppdatering av bloggarna i sommar. Skönt för er att ni har fått ordning på nätterna redan nu. Eftersom vi har fått bära Elliot till sömns plus att han har sovit väldigt upphackat ville vi göra något åt detta för att bland annat orka själv. Då han nu kan vända sig från mage till rygg och ibland även föredrar magläge så kändes det som rätt tidpunkt att införa SHN.

    Hoppas du får en riktigt skön helg, kram från mig!

    SvaraRadera
  13. Jättefina! Blir sugen på en själv. kram

    SvaraRadera
  14. Så fina! Sådana kan jag tänka mig själv. :)

    Njut av helgen och ha det gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Vad fina!! Kan jag oxå tänja mig!! :)

    SvaraRadera
  16. Men va smarta!:) Perfekt att ha me sej lite frukt som mellis i ju :)

    SvaraRadera
  17. Tack for tipset! Lunchpasar ar nu shoppade! kram towe.

    SvaraRadera
  18. Jättefina! Med sådana blir ju genast lunchen/mellanmålet/picknicken lite roligare:)

    Kram /Linda

    SvaraRadera