måndag 1 augusti 2011

Bästaste vänner! ♥

Jaha. Då var dagen som man planerat och fixat med ett tag nu förbi i ett nafs. Vilmer blev döpt och var så snäll så hela dagen! Jag hann inte alls fota under dagen igår, så jag förlitar mig på att vänner och familj har fotat massor och skickar bilderna till mig så jag kan visa er kakbuffén och annat. Däremot så fick kameran följa med under kvällens promenad med goda vänner som man träffar allt för sällan! Anna bor i Oslo och Sara och Johan i Stockholm. Emily har köpt hus 15 minuter från oss och flyttar in med sambo och kommande bebis i höst!

På dessa bilder har jag testat lite olika actions i Photoshop. Ett enkelt sätt att förändra en bild väldigt mycket. Vilken bild tycker ni bäst om?






14 kommentarer:

  1. Aww, härliga bilder.. Jag kommer att sno bilden på mig och Aron;) Kram

    SvaraRadera
  2. coolt! Jag måste med börja röra mig, imorgon bitti får bli första passet, jag har varit hemma med barnen själv idag och tvättat........begravd i tvätt. M städar i båten och ska handla mat. Härligt med dopet, ska bli kul att se när du får bilderna. Jag måste nog skaffa PShop jag med. kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder allihopa tycker jag.Hästbilden är välldans fin,otroligt snyggt fotat.Ha en fortsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera
  4. Superfina bilder!!! Gullig Aron:)

    SvaraRadera
  5. Kul att namngivningen blev lyckad! Ser framemot att se mer av kakbuff+én. Fina bilder du har tagit. Jag gillade den översta bäst! Mysigt med vänner, de kan man aldrig få för mycket av!
    Kram från ön!

    SvaraRadera
  6. Skönt att han var snäll den lille prinsen. :) Ser verkligen fram emot att få se kakbuffén, så jag hoppas många av dina fotograferande vänner mailar bilder till dig! Hihi.
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att dopet blev lyckat! :-) Bilderna är fantastiskt fina allihop, men min favvo är nog den på din gravida vän där hon strålar så vackert och ramas in av de klargröna löven. Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder, tycker om alla! Så svårt att avgöra vilken som är den bästa bilden. Kan du inte göra ett test med olika actions med en och samma bild. Det är så mycket enklare att jämföra då. Absolut inget tvång, bara ett förslag :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  9. Ja men visst är det så kul!! man kan göra så himla mycket. Men ibland önskar jag att det bara fanns en knapp man kunde trycka på så att det blir samma inställningar på alla bilder. Men det är ju svårt eftersom alla bilder har olika förutsättningar. Men det skulle underlätta så himla mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härligt att dopet gick bra. Kan ändå tänka mig att det är skönt att det är över! Det tyckte iaf jag båda gångerna! :)

    Alla bilderna var jättefina!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  11. haha, ja vi fick en mycket bättre start idag kan jag ju erkänna!

    Jag gillar nog fotot på han med den lilla bebisen. Sjukt fint :)

    SvaraRadera
  12. Jag gillar hästbilden skarpt ;-)
    Vill du skicka bilderna som vi pratade om till min mail?
    sara@hegvold.se

    Puss!

    SvaraRadera
  13. Jag är ju så jäkla tråkig då o tycker
    verkligen att ALLA bilderna var fantastiskt fina!

    SvaraRadera
  14. Hästfotot e min absoluta favorit! Jättefint!

    SvaraRadera