söndag 28 augusti 2011

Poff sa helgen!

Helgen har passerat i en rasande fart! Båda dagarna har spenderats på agilitytävlingar. Gårdagen i Halmstad och denna dag i Hässleholm. Igår lyckades vi få till en andraplacering i hoppklassen, men med lite tidsfel vilket gjorde att vi inte fick någon pinne. När man har totalt tre pinnar i en klass går man vidare till en högre klass.

Vilmer och pappa Jonas följde med och hejade igår, men idag så stannade dom hemma hela dagen. Det klarar dom fint ihop! Tidigare i veckan fick Vilmer smaka på sin första smakportion av palsternacka, och gott han tyckte att det var! Han klippte hela sin portion direkt och det mesta hamnade i magen.

Vad har ni andra gjort i helgen?

14 kommentarer:

  1. Ja du, inte så mycket - och definitivt inte det jag borde. Men det känns bra ändå. :-)

    Minns mina pojkars första smakportioner också - det gick hem! :-)

    SvaraRadera
  2. Men sötnos, han har ju blitt värsta stora killen, med palsternacka och allt! Vad fort det går :)

    SvaraRadera
  3. Wilbur fick också smaka palsternacka idag och det var inte superpopulärt, men gaaaaaanska gott. :) haha

    SvaraRadera
  4. URSÖÖÖÖÖT är bara förnamnet på er lilla Vilmer : - )
    Ebbe är tokförjust i spagetthi & köttfärsås så just nu är de den enda mat som slinker ner ; - ) Hihi!
    Tänkte mej koka ihop en egen en dag men kom på innan idag att jag packat ner mixer & allt!
    Ska du testa att göra egen mat?

    Grattis till andraplatsen! : - ) Synd att ni inte fick någon pinne!

    Nehe nu tror jag att jag ska nana kudden för det blir en lång dag imorgon! Hihi!

    Massor med Kramar till er från oss

    SvaraRadera
  5. Vad duktiga ni är, du och Aron! :)

    Han är så söt lille (eller ska jag säga store) Vilmer. Sitter i sin Bumbo och äter palsternacka, mums.
    Har ni testat gröt innan, har för mig att du skrivit det?

    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Härlig bild och vad fort det går! Tänk att Vilmer börjar bli stora killen nu!

    Spännande med agiltytävlingar! Själv har jag drabbats av förskylning men kunde så klart inte låta bli att pyssla ändå! Nu är sänggaveln äntligen fixad!

    Må gott!

    SvaraRadera
  7. Åh, sötnos! Vilken ljuvlig bild av er lille kille! :) Minns hur våra döttrar älskade närv i började med smakportioner. Och fina de såg ut efter varje måltid med mat precis överallt. ;)

    Grattis till andraplatsen! Vad roligt! Lycka till med nästa! :)

    Ha en fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Hihi sötnos Vilmer! Grattis till andraplatsen!

    I helgen har vi tagit det ganska lugnt. Lite balkongmålning, idag kalas. Liiite shopping... ;)

    Kram!!!

    SvaraRadera
  9. Kul med tävlingar! Gissar att Aron hade roligt?
    Milla gillar med palsternacka, jag tror hon tycker det är lite sött. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  10. Det är tråkigt när det hänger på tidsmarginalen men ibland är det tajt. Grattis till ett bra lopp och en fin placering.
    Jag ska fundera på hopptekniken och återkommer. Ha det bra/Sophi

    SvaraRadera
  11. men vilken söööt bild!eran lilla kille verkar vara en riktigt charmkille :)

    Vad duktig ni var en andra plats är inte dumt!
    I helgen har vi mest packat å städat, så kul var det! kram

    SvaraRadera
  12. Va roligt att ni härjar omkring på tävlingsbanorna, nu blir jag allt lite inspirerad och ska ta tag i detta oxå! Kram på dig

    SvaraRadera
  13. Grattis till de fina tävlingsresultaten!

    Vi har varit på bröllop på Österlen i helgen :) Åkte redan på lör fm och kom hem först på sön em. Så mycket mer än det hann vi inte med i helgen, jo jag hann faktiskt städa hela huser när vi kom hem, det va skönt o få det gjort.

    SvaraRadera