tisdag 23 augusti 2011

Myskillarna och Vilmer 4 månader.


Ibland lyckas pojkarna ligga på samma ställe. Och då åker kameran fram. Allt som oftast är väl kameran framme ändå. Den ligger på behörigt avstånd så att jag kan fota alla framsteg som Vilmer tar. Nu har han ju till och med blivit fyra månader. Det är massor av prat och joller och allt stoppas i munnen. Händer, fingrar, leksaker. Ja, jag väntar bara på att tårna ska åka in i munnen snart också. Några gånger har jag kommit på honom med att ligga halvt över på mage, då har han halvvänt sig från rygg till mage. Så det kommer väl snart. Gröt har vi testat, och snart är det dags för lite puréer. Tusan så fort tiden går! Ja, det är som alla säger. Passa på och njut av tiden!

8 kommentarer:

  1. Ååå jag saknar Vilmerkillen så mycket!
    Nu kommer snart en fotograf och ska fota vår lägenhet till försäljsningsannons. Hade behövt din hjälp med homestylingen :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad han är söt! Saknar er <3

    SvaraRadera
  3. Oj! som du säger...redan fyra månader, känns som att det var alldeles precis som du visade nyfödda bilder. Fina killar har du!
    Kram
    helena

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott på 4 månaders dagen Vilmer!!!
    Oj, vad duktig han är. Har kameran framme och väldigt nära till hands här hemma också. Känns som om man vill fota allt de gör de små liven. :)

    Underbar bild på Vilmer och kompisen Aron!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Grattis lite i efterskott sötaste Vilmer!

    Puss!

    SvaraRadera
  6. Å så mycket mysigt jag missat hos dig, jag hinner tyvärr inte blogga runt så mycket nu för tiden. Så fint han sitter i sin Bumbo, visst är det bra med brickbordet till. Den gör liksom att det blir en plats att sitta och leka på även när den inte riktigt kan hålla i saker ännu. Kram från oss

    SvaraRadera
  7. Tiden går för jäkla fort!! :P
    Vilken fin bild på pojkarna ihop !:)

    SvaraRadera