onsdag 17 mars 2010

You make me happy when skies are grey

Jag måste bara flika in och skriva hur glad jag blir när ni kommenterar! Det är så kul med alla nya vänner och bekanta man har träffat via bloggen och inredningsforum! Däremot är det så himla trist att alla bor så långt bort! Ville mest bara säga hur glad jag är och blir när ni dyker upp här, på Styleroom eller på Facebook!


Tycker att tavlan från Isaform är så himla fin, och idag speglar den verkligen hur jag känner!

Nej, nu kallar sängen. Känns som att sömn inte har varit prioiterat denna vecka, förhoppningsvis tas det igen i helgen...

Många kramar till er alla!

5 kommentarer:

  1. Du är en underbar vän, så glad att jag hittat dej:)IsaForm har verkligen mycket fint som gärna skulle få pryda mina väggar! Ha en bra dag, kramar

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med :) Det har verkligen gett så mycket mer än man kunde tänka sej, att börja blogga :)

    En sån där tavla har jag hemma :) Den är såå söt!

    Ha det gott,
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det så! Det gör såå mycket.

    Isaform drivs av en bloggerska inte sant? Finns mycket fint där.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Sötaste, snart ses vi!
    Trappan blev klar IDAG med matta och allt..o japp, jag har en bild tille r när vi kommer. Bilder i bloggen kommer i helgen när tiden finns ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Jag känner precis som du när jag får värmande kommentarer från härliga bloggare runt om i vårt avlånga land :-) Isas tavla är jättefin, eller ja det är ju alla hennes tavlor! Kram Anna

    SvaraRadera