måndag 15 mars 2010

Nytt utseende, nytt namn.

Nu har bloggen fått nytt namn. Igen. Har inte riktigt hittat något bra namn som speglar bloggen, och innan har den mest kretsat kring vardagliga händelser i mitt liv. Dock har den på senare tid mest bara handlat om inredning och speglat vårt liv i huset. Mycket renovering och piff kvarstår, och det är ju så härligt att skriva om! Har ni mot förmodan länkat någonstans, så blir jag väldigt glad om ni ändrar det! Ännu gladare blir jag förstås om ni lägger till mig på Bloglovin!

7 kommentarer:

  1. Jättefin make-over. Gillar namnet skarpt.

    Oj, har du inte varit på Louisiana? Det är så nära från Åstorp (?) så du får nog åka tid i sommar. Klart värt ett besök. Inte minst muséeshopen med fina prylar och planscher. :-)

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra namn tycker jag, lycka till!

    SvaraRadera
  3. gud vilket bra namn, desire!!! två betydelser om man bortser från att ditt namn ej stavas så :)

    Kram puss/SandraL

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt namn du har kommit på!

    Svar: Ja, visst blev det en otrolig skillnad?

    SvaraRadera
  5. Namnet är klockrent! :-) Kram Anna

    SvaraRadera
  6. ohhh va spännande, då kan vi kanske räkna med lite mer regelbunda inlägg :)

    SvaraRadera
  7. Vilket kanon-namn vännen! Passar ju perfekt! Snygg layout du fixat också, me like! kram Emmy

    SvaraRadera