onsdag 30 december 2009

Det känns som att jag har jullov

Puh. Det var hektiskt dom där sista dagarna innan jul. Men luckily, så hade jag turen i år att få vara ledig i mellandagarna. Och så fantastiskt skönt det har varit. Bara vetskapen av att dom andra går till jobb kl. 6.00 på morgonen, och att jag har sovmorgon - det är fantastiskt!

Jag har verkligen bara njutit. Sett hela Brothers and Sisters - säsong 1, gått långa promenader med Aron, slåtts med alla andra ute på Väla, storhandlat inför nyårsafton, men framförallt så har jag verkligen försökt att ta det lugnt. Njutit av att vara här och nu. Inte en massa fix och renoveringsplaner (tja, lite har där väl funnits i bakhuvudet...). Det har verkligen känts som förr i tiden när man hade jullov...

Men. Snart 2010. Ett nytt decennium.

Lite mer renovering. Lite mer planer. Framförallt lite mer nytt. Jag tror det kommer att bli ett bra år, ett bra decennium. Det känner jag på mig.

Gott nytt år!

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år på dig oxå, Jasså du orkade med allt folk på väla, Jag var där inne och vände. Fy med folk där var.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Annas inspiration1 januari 2010 kl. 16:22

    God fortsättning tjejen!

    sv: vi har varit både i Malmö o Helsingborg

    varma kramar

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år vännen! Hoppas ni haft en fin jul och en god fortsättning. Tittar in här lite då och då, även om jag själv är väldigt inaktiv gällande bloggen just nu. Men så är det ibland, man får prioritera. Kram Emmy

    SvaraRadera