onsdag 9 december 2009

Jäkla Bolagret

I söndags åkte vi till stora IKEA i Malmö, för inköp av hatthylla och lampa. Innan vi körde så såg vi på hemsidan att hatthyllan tydligen inte fanns inne (fast den fanns tidigare i veckan) men bestämde oss för att åka ner ändå för att kika lite. Och tur var kanske det ändå. För hatthyllan var inte så snygg i verkligen. Detaljerna var inte riktigt så som jag ville ha dom, så då blev det inget köp. Och det blev inget lampköp heller för jag kände mig inte riktigt hundra på den.

Det som retar mig mest nu är att jag inte köpte hängaren från Bolagret när jag väl hade spanat in den. För den var/är perfekt. Jag såg senast idag att dom fortfarande säljer den på nätet, och jag ska faktiskt börja med att ringa ner till butiken i Lund och fråga om dom har någon inne och i så fall be dom lägga undan en till mig. Sen kanske jag kan be min snälla morfar att köra dit och hämta den till mig, och så får han ta med den upp på julafton. I värsta fall så beställer vi den från Bolagrets hemsida. Det är bara trist för då tillkommer frakt på 95 kr också...



Bild: Bolagret

4 kommentarer:

  1. Hur går det egentligen med hallen gumman?

    Ja långledigt ska det bli.. :) Så underbart! Förresten, angående nyår så måste vi åka till kastrup typ te på natten så det lir nog hemmakväll för oss..
    Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vad tråkigt att det inte vart som du tänkt dej...den från bolagret e ritigt läcker, hoppas du får tag på den:) Ha det bra, kram Emma

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg är hyllan! Hoppas det löser sig så att du får den. Håller tummarna!

    Tack för den fina kommentaren inne hos mig :) Kram Emmy

    SvaraRadera
  4. Jag har den men är inte riktigt nöjd det ser blå ut när solen skiner på den så du bara vet
    Den är alltså inte helsvart har även bänken och spegelskåpet samma där lite blå i färg

    SvaraRadera