tisdag 15 december 2009

Stressigt




Den här veckan (och nästa) är utan tvekan dom stressigaste veckorna under året på Posten. Julkort ska hämtas in, sorteras, skickas iväg, delas ut. När man väl kommer hem är man så slut att man inte orkar tänka på hemmet, vad man ska äta eller andra saker. Det man längtar mest efter är bara sängen. Jag har dessutom lyckats pricka in två läkarbesök och ett frisörbesök denna vecka, så ni kan tro att jag har att göra... Därför blir det inte så mycket fokusering på bloggen dessa veckorna. Jag läser bloggar i den mån jag kan, men om ni undrar varför jag inte kommenterar så har ni svaret här! Får se hur mycket tid, ork och lust jag har till helgen. Då kanske vi syns igen! Hoppas ni alla har en bra vecka! Och psst, glöm inte att i morgon är det sista dagen att skicka era julkort med julfrimärken om ni vill att dom ska komma fram till jul ;)

4 kommentarer:

  1. Jag hade också en Klippan i min förra lägenhet, fast i tyg..o jag älskade den :) haha..

    Isch, förstår att ni har mycket att göra nu, puh! Blir inga julkort för oss..har ju inte ens fått ut tackkoten än..hm..

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Mycket är det. :-) Jag postade i alla fall julkorten igår. Alltid något. Kämpa på!

    SvaraRadera
  3. Svar: den hänger i köket på en vägg, passar bra där:) Tat lugn i julstressen:) Kram emma

    SvaraRadera
  4. Tack snälla! Hoppas du haft en bra jul!

    Gott nytt år!

    SvaraRadera