fredag 4 december 2009

Moodboard hos Marbodal

Idéstudio

Marbodal har en fantastiskt rolig tävling just nu! Man har chans att vinna ett kök värt 30 000 kr hos dom, och det här är mitt bidrag till deras "moodboard"-tävling. För att vinna kommer jag behöva lite hjälp från er, mina läsare! Det enda du behöver göra är att följa länken här, eller klicka på bilden ovan. Mitt bidrag heter "En svartvit retrodröm med lite färgstänk". Ingen registrering krävs, utan ni behöver endast markera hur många stjärnor mitt bidrag är värt!
Jag hoppas ni gillar det, för det gör jag!

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig tävling! Och så många fina bidrag det fanns. Röstade du på din vännen! Ha en superfin helg. Kram Emmy

    SvaraRadera
  2. Åh tack för din röst! Jag har röstat på dig också :) Trevlig andra advent!
    Kram Sandra

    SvaraRadera