lördag 5 december 2009

Låååång lördag



Bilder: Skärmdump från IKEA:s hemsida


Puh. Det har varit en intensiv och hektisk dag! Dagen började tidigt med frukost, morgonpromenad och iväg för att flytta agilityhinder och lite träning med Aron. På vägen hem blev det skogspromenad, inköp av blomstergrupp för att komma hem, byta om och susa iväg till Helsingborg för firande av mormors 85-årsdag och systers 21-årsdag. Vi har varit och ätit fondue, och jag är fortfarande proppmätt. Jag undrar om jag ska lyckas klämma i mig någon frukost i morgon... Är helt färdig, och njuter just nu av att ha en bärbar dator så man kan ligga i sängen och läsa bloggar och lyssna på fantastiska Regina Spektor. (Hennes senaste Eet är underbar. Hon spelar för övrigt på KB i Malmö den 13 december, lycka för dom som har en biljett!)

I morgon, bär det då av till IKEA i Malmö för inköp av hatthylla och förhoppningsvis även lampa. Jag gillar bilderna ovan. Tycker vi att en hatthylla blir för lite, kan man ju faktiskt sätta upp två så som dom har gjort på bild 2. Ja, vi får se hur det blir. Får även se hur skoskåp och själva skohyllan ser ut i verkligheten. Nu är jag verkligen helt färdig, och det blir nog till att släcka lampan och sussa. Resten av morgondagen hoppas jag blir lugn i alla fall.
Hoppas ni alla får en härlig andra advent!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med inköpen på IKEA! Här blir det spårträning och sen avslutning på lydnadskursen. Ha en härlig helg KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Du har väl inte missat Bagerskans julkalender?
    Fylld med recept, tävlingar och julpyssel...!

    www.bagerskan.se

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du också ÄLSKAR Regina Spektor. Hon är grym! Första låten jag upptäckte med henne var "Samson", och den ligger mig fortfarande varmt om hjärtat.

    Ha det toppen! Kram Emmy

    SvaraRadera