tisdag 7 januari 2014

tulpanfrosseri.

Alltså. Jag tror att det är den gråaste dagen hittills i år idag. Jag längtar bara efter ljuset. Solen! Hur gör ni för att pigga upp er dessa gråa dagar? Jag köper hem tulpaner.


Jag brukar verkligen frossa denna årstid och kan nästan bli lite deppig när tulpansäsongen är över.


Jag redigerar också bröllopsbilder från ett decemberbröllop som jag var medhjälpande assistent på. Jag planerar för året, och eftersöker därför också brudpar som ska gifta sig första halvan av 2014.
Läs mer i photo & desire-bloggen. 

Ha en fortsatt fin tisdag!

6 kommentarer:

  1. Visst är det svårt att hålla sig pigg i det usla vädret vi har just nu! Men igår lyckades vi få till lite barnvakt och kunde ge oss ut på en gemensam promenad mannen, hunden och jag. Dessutom slapp vi regnet - och det gav faktistk lite energi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så skönt! Man behöver verkligen tanka energi denna tid på året!

      Radera
  2. Tulpaner är mitt vårtrick med. Och en massa Kivi-ljusstakar i pastellfärger! Blir en oslagbar kombo på matbordet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh. Jag ska banne mig ställa ut mina Kivisar! Tack för tipset Lina! :)

      Radera