torsdag 9 januari 2014

ett hörn från Vilmers rum.

Gah! Om jag tyckte det var grått häromdagen så är det inget mot vad det är idag... Var inne och tänkte fota lite snabbt på Vilmers rum. Men i det här vädret så är det nästan omöjligt att klara sig utan stativ om man inte vill höja ISO:t och få brus på sina bilder. Jag är alldeles för "lat" för att plocka fram stativet när det bara är bilder till bloggen, men jag ska banne mig bättra mig med det. Det gör trots allt otroligt mycket för bilderna!

Jag håller på att fixa om med lite förvaring på Vilmers rum. Det ska in någon mer STUVA har jag tänkt, och så ska Vilmer få en sängstomme till sin säng. Det blir nog den här, som tyvärr inte finns i lager just nu. Det är typiskt, det händer alltid mig! Inte heller den andra jag har funderat på finns inne.

Vilmers rum är inte alls så lättmöblerat som Charlies. Det är mycket större, och mycket svårare att få mysigt som jag tycker att Charlies har blivit. Kanske därför jag har börjat om så många gånger på Vilmers rum...


1 kommentar:

  1. Åh, jag har också en massa barnrum i huvudet just nu! Vår äldsta ska få sig en sängbotten i vår, men vi kommer vila madrassen på två STUVA-lådor och en regel i väggen. Vi behöver maxa förvaringen!

    Lycka till!

    SvaraRadera