onsdag 4 april 2012

Vilmers träd.


Ja. Då var det klart, Vilmers träd i myshörnan. Gjort av träfärgad vinylplast/dekorplast utklippt på frihand. Ugglan och ekorren i trädet kommer från Designtorget. Jag börjar på det hela känna mig ganska nöjd på Vilmers rum. Det jag saknar är en stringhylla ovanför bildfickan. Jag kan dock inte bestämma mig om jag ska ta den lilla i teak vi har i sovrummet och flytta in här. Eller köpa en svart. Tror den svarta hade blivit en snygg kontrast mot allt det andra vita.  

31 kommentarer:

  1. Åh, så fint det blev! Jag har också funderat på ett träd till Elliot och Filippas nya rum i det nya huset. Kommer nog bli så. Hoppas allt är bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gulligt och fint! Jag älskar trädet! Sugen på små flaggor till Dixies rum. Har du gjort dom själv? kram towe.

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det är. Blir sugen på att själv flytta in dit. Fast sängen är kanske lite liten för mig?

    SvaraRadera
  4. Det blev jättebra ;)
    Skönt att det snart är klart! Jag hade nog satsat på svart ;)
    Kram & glad påsk

    SvaraRadera
  5. Å den i teak hade passat fint till det nya superfina trädet!

    SvaraRadera
  6. Åååå så fint! Vilket träd och vilka finfina kuddar! Åhléns tyger är underbara. Jag hade valt teakstringhyllan. Håller med Knaada och kan säga att vi har några svarta pocketstring och allt damm blir väldigt synligt om man säger så. Bra jobb med rummet!

    SvaraRadera
  7. Men gud vad fint, love it love it love it :)Trädet blev ju verkligen pricken över i:et , passar helt perfekt ovanför myshörnan! Kram

    SvaraRadera
  8. Va fint det blev! Och va mysigt med en läshörna. Det kommer jag inte att få plats med i kidsens rum :(

    SvaraRadera
  9. Så himla mysigt! Ett underbart barnrum som alla barn blivit glada över att få ha, Vilmer är säkert helnöjd och stolt över sin mamma!
    Kramkram

    SvaraRadera
  10. Åh vilket jättefint rum! Och trädet var superhäftigt, du kan verkligen känna dig nöjd! :)

    SvaraRadera
  11. Så mysigt rum Vilmer har fått :)
    Trädet är riktigt läckert.

    SvaraRadera
  12. men hur visste du att jag hade den bloggen innan då? :)

    knivstället kommer faktikst ifrån Gekås i Ullared, kostade nog under 100-lappen dessutom :)

    SvaraRadera
  13. vilket fint träd! du har verkligen lyckats!

    SvaraRadera
  14. Åh, så mysigt...och vilken goding han är!
    Ha en riktigt skön påskhelg! Jag känner att det verkligen behövs en långhelg nu...
    Kramen.

    SvaraRadera
  15. Åh, så fint han har det :)

    Vi var sammanlagt 14 personer. Jag hade bjudit in många fler men många var bortresta eller sjuka så blev ett lagom stort kalas tycker jag :)

    SvaraRadera
  16. Å, vad galet fint det är i hans rum! Vi har också precis renoverat Doris rum, men det dröjer nog lite innan vi får det "färdigt", framför allt på väggarna, men vill ju att det ska vara genomtänkt...
    Mitt nästa projekt dit ä definitivt en madrass- och kuddhörna. Så himla mysig Vilmers hörna är!

    SvaraRadera
  17. vilket superduper fint träd du gjort. helt unikt också :) han har ett väldigt fint rum, vilmer! vi hade träd i sagas rum förut, men de var av urdålig kvalité så de föll ner direkt, kanske hon får ett nytt någon dag, med inspis av dig :)

    SvaraRadera
  18. Vilket underbart sagoträd!
    Där trivs han som fisken i vattnet.
    Jättefint!
    Glad påsk
    kram

    SvaraRadera
  19. Så fint det blev - superfint barnrum. Ha en riktigt skön Påsk!

    SvaraRadera
  20. Så himla fint!
    Jag skulle satsat på teak-hyllen. Blir nog snyggt bredvid trädet.

    SvaraRadera
  21. Åh vilket mysigt rum han har fått! Verkligen fint! :)
    Glad påsk!
    Kram!!

    SvaraRadera
  22. Åh vad super rum han har, jättefint!
    Han ser ju själv så cool ut i sin gröna dress där han står och väljer bland sina böcker:)

    Glad Påsk på dig och de dina//Åsa

    SvaraRadera
  23. Vad fint rum Vilmer har:)

    Glad Påsk:)

    SvaraRadera
  24. Så himla fint! Jag röstar på svart stringhylla! Kommer passa in bäst :)

    SvaraRadera
  25. Vad mysigt ni har gjort det! Gillar den vita basen och de klara färgerna. Fint i ett barnrum. Gillar tavellisterna för böckerna och de fina vimplarna också.

    Ha en fin dag! Kram.

    SvaraRadera
  26. Vilket härligt barnrum. Älskar att det är mycket färg!
    Mysig blogg i övrigt också såklart :)

    SvaraRadera
  27. Så fint det har blivit! Bra tips med vinylplasten till trädet. :) Jag röstar för teakstringen, men det kanske är för att jag är lite anti svart-vitt men jag tror det hade varit fint ihop med trädet. Kram /Nellie

    SvaraRadera