söndag 5 februari 2012

Jag ser något... GULT!

Tack för alla era fina kommentarer i inlägget under. Ni är underbara!


Och ja. Som några av er gissade. Så var det en gul BILLY som fick flytta hem till oss igår.


Sambon åkte frivilligt till IKEA en lördagsmorgon kl. 10.00. Ringde hem och sa "den är väldigt gul". "Jag vet", sa jag.


Och ja. Så här ser den ut hemma hos oss.


Jag har fyllt den med lite smått och gott så länge. Och runt den kommer jag hänga upp lite fina posters i ramar. Och en ny klocka eftersom den gamla inte fick plats nu.


Och visst gör den sig bra hos oss ihop med min älskade Kartell FL/Y? Det enda som saknas nu är min älskade trasmatta. Åh, Vilmer, sluta kladda...

60 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev- gult är minsann inte fult;) Kram

    SvaraRadera
  2. Men shit va snyggt! Vill byta ut mina vita till gula nu med en gång!

    SvaraRadera
  3. ja gud så snyggt det blev, riktigt avis är jag :) men allt kan man ju inte köpa haha :) sjukt bra blev det :D

    SvaraRadera
  4. Tyckte att du va fin på håret juh.. Och den "en dag" boken läste jag precis ut, inte min favorit bok dock;) Va snyggt det blev med den gula Billy, passade jätte bra in:) Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Okej, nu är jag smått avundsjuk :P Så fint och stort kök du har! Åh! Förstår att du bakar så mycket, har jag också gjort! Vårt kök är tiny! Får typ bara plats med en stol. Haha! Jävla Balder ;/

    SvaraRadera
  6. Så fint, den är urläcker och passar perfekt!

    SvaraRadera
  7. Men vad snyggt det blev! superduperduperdupersnyggt! :)
    Kram
    Helena

    ps förlåt att jag är så himla dålig på att kommentera. Jag försöker hitta någon slags balans på bloggandet ;)

    SvaraRadera
  8. Superfint! En härlig färgklick i köket:)

    SvaraRadera
  9. Så super snyggt det blev! Den passar jätte bra i ert fina kök, verkligen en trevlig färgklick =) Önskar er en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  10. Wow - vilken härlig färg det blev i ert kök. Passar ju in helt perfekt. Bra köp! Säger hon som är rädd för färg..Så snyggt det blev!!!!

    Roligt att se bilder i inlägget innan, och att få se bild på dig. Vardagsinlägg och hemma-hos är alltid uppskattat av mig.

    Ha en fin start på veckan.

    SvaraRadera
  11. Jättefint i en härlig färgklick. Kram Hanna

    SvaraRadera
  12. Hej Dessi!!
    nderbart med färg, jag skulle aldrig få Magnus att köpa en sån.
    Det där med matta.... det kladdas länge :-( så du kan vänta tills Aron o Isas valp blivit helt rumsren ... ;-)
    Ha det så bra o hälsa Jonas, Vilmer, Aron o kissarna :-)

    SvaraRadera
  13. Vad härlig den blev i köket! Här vann den gröna som sagt, kände att den gula blev en sån härmis från national geographicsskåpet.

    Men snygg är den!

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Å. Så himla snyggt och smakfullt ni har det!

    SvaraRadera
  15. Det blev ju döläckert! Jag va först lite tveksam till de nya färgglada Billyhyllorna, men det e nog för att jag just nu e inne i en period då jag inte vill ha så starka färger hemma. Men den här gula hade ju passade perfekt i vårt kök oxå! Fast så snyggt har vi inte i vårt skafferi så att jag hade velat se det hela tiden ;) För den hade fått ersätta det skåpet isf för nån mer plats har vi tyvärr inte där.

    SvaraRadera
  16. Ja, ja, jaaaa! Åh, så snyggt! Verkligen hur fint som helst. Älskar färgen!

    SvaraRadera
  17. Jisses, det vart grymt snyggt!
    och vad pojken er växer :-) Det går såå fort.

    Många häslningar

    SvaraRadera
  18. Det är verkligen helt galet med en knallgul Billy, men så roligt och snyggt! :D

    Angående besticken - tack för ditt stöd! ;) Alla andra säger att de är konstiga... ;)

    SvaraRadera
  19. Vad fint ni har det! Jättehärligt med färg!! Men jag är nog lite feg...
    // Sandra

    SvaraRadera
  20. Så härligt med färg! Du skulle behöva komma hit tror jag! Haha..

    Ha en fin dag!

    Kramar

    SvaraRadera
  21. Hej! Jag har precis startat en ny tävling hos mig i samarbete med 4mom.se :) Titta gärna in och var med!

    http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/vinn-thermobaby-body-med-varmeindikator.html

    SvaraRadera
  22. Tjusigt! Tror IKEA har tagit fram färgen med dig/er i åtanke - blev perfekt där!
    Kramkram

    SvaraRadera
  23. ungefär hur snyggt som helst!!!!

    SvaraRadera
  24. Häftigt det blev! En riktig färgklick.

    Hoppas du haft en fin start på veckan /Linda

    SvaraRadera
  25. Han har rätt din sambo, den är väldigt gul. Men den är oxå väldigt fin. Passar hur bra som helst hos er.

    SvaraRadera
  26. Vilken härlig färgklick, det blev verkligen superfint! Förstår problemet med mattan, vi har samma problem;)! Kram

    SvaraRadera
  27. Snyggt snyggt snyggt!!!! Blev jättebra! :D

    SvaraRadera
  28. Wow, så läcker den är och gör sig så bra i ert kök! Vad roligt att ni vågade satsa på den gula :-) KRAM KRAM

    SvaraRadera
  29. gud vilken härlig blogg & vilket kök! De gula detaljerna är ju helt grymma :)

    SvaraRadera
  30. Supersnyggt! Vill också ha en fast på kontoret, vore så mkt roligare att hålla ordning på alla räkningar och annat krafs då....
    Ha en fortsatt fin vecka / Emma

    SvaraRadera
  31. Men så bra det blev! Passar perfekt!

    SvaraRadera
  32. Jidrans så läckert det blev! I love!! kram towe.

    SvaraRadera
  33. Så sjukt snyggt, du är verkligen min inredningsguru haha :) Jag skulle nog aldrig våga själv, är så mesig ibland med inredning (förutom alvas rum då..) men det var otroligt snyggt hemma hos er och matchade perfekt med lampan! Borde hamna i någon inredningstidning tycker jag :) kram

    SvaraRadera
  34. Hej du fina :) Du har en award att hämta hos mig! Kram

    SvaraRadera
  35. Så fint de blev ! Var ju bara tvungen att köpa en jag med , kom dock på en ide att sätta två spottar i taket och bytte ut de två översta hyllorna mot glashyllor :) så blir halva vittrin och halva vanlig, hur fint som helst ! Kan ja rekommendera om man vill förnya sig lite :) emellanåt Ha de så bra ! Kram

    SvaraRadera
  36. Även om gult är min absolut sämsta färg så tyckte jag att detta var snyggt.

    SvaraRadera
  37. jag instämmer med superlativen här ovanför och tillägger att det var sjuukt smart att välja den gula. Sitter som en riktig färgsmäck :)

    SvaraRadera
  38. Jag är helt säker på att det var ert kök dom hade i åtanke när dom designade den. :) Perfekt!

    SvaraRadera
  39. Åh så fint! Skåpet sitter ju som en smäck i ert kök. Verkligen toppenfint! //Jessika

    SvaraRadera
  40. Åh, vad snyggt det blev! har gått förbi den på ikea många gånger och funderat. Men jag hittar liksom ingen plats för den : (

    SvaraRadera
  41. Gudars va läckert! :) Och detta kommer från en som egentligen inte gillar färg! :)

    SvaraRadera
  42. SKITSNYGGT!!
    Du kan de där Dessie!

    KRAAM

    SvaraRadera
  43. Så snyggt!! Nu blev jag allt avundsjuk.
    Ska visa bilderna för min sambo som är rädd att det skulle se ut för mycket som ett barnrum med en gul hylla. :)

    SvaraRadera
  44. Alltså som jag älskar de nya, färgglada billysarna! den gula passade himla fint in hos er!

    kram

    SvaraRadera
  45. Alldeles underbart, skitsnyggt:) Kramar emma

    SvaraRadera
  46. Underbart snyggt! Bra val där! Blev det köp för era vinstpengar? ni är väl värda den vinsten. kramar

    SvaraRadera
  47. Gult är fint, passar jättefint i ert kök!

    SvaraRadera
  48. Gisses amalia så snyggt!! den färgklicken satt där den skulle!! :))

    Kram

    SvaraRadera
  49. Jag tar tillbaka allt jag sagt om att gult inte riktigt är jag. Det är ju ursnyggt, i alla fall hemma hos er! :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  50. alltså åååååååh va snyggt! jag blir grön (eller gul) av avund!!!!

    och ja jag håller med, den passar ju hur bra som helst med din fina FL/Y ;)

    SvaraRadera
  51. Jättesnyggt! Den passar riktigt bra med din FL/Y! Och vilken härlig kommentar från din sambo, haha.

    SvaraRadera
  52. The same thing can be said about your home as well, so nice and the yellow Billy is a perfect addition to your kitchen!:)

    SvaraRadera
  53. Så jäkla snyggt! Vilken kick den ger. Gult är världsbäst!
    Kram

    SvaraRadera