torsdag 1 november 2012

Blogtip: Aniliini.

Inte världens bästa bloggerska nu. Långt ifrån.
Däremot är jag desto flitigare på Instagram, följ mig där vet jag!
 
Eftersom jag är så kass, får jag tipsa om en stor favorit till mig, Aniliini.
En finsk bloggerska, som mestadels skriver på finska också, men det är verkligen värt att kika in för att beundra hennes fina hem och bilder trots man inte kan ett ord finska.
 
The worst blogger ever, that's me! That's why you should take a look at Aniliinis blog instead. Lot's of lovely pictures from an ever lovelier home. Enjoy!
 





All photos by Aniliini. Published with permission.

8 kommentarer:

  1. Tack för tipset, den bloggen gillar jag! :-)

    SvaraRadera
  2. Wow, den ska jag ta en närmare till på. Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! Fantastiskt fin med massor av inspiration! :)

      Radera
  3. En blogg jag totalt missat. Tack för tipset, den ser strålande fin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en superblogg, tror verkligen att du gillar den!

      Radera
  4. Mjo, har nog sett den där bloggen, mycket inspiration!
    Dock saknar jag dina inlägg, men känn ingen press nu :)
    Får verkligen se till att bli en Instagrammare märker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord! Jag skulle önska att jag hade mer tid och ork åt bloggen, men som det ser ut just nu så får den vila och så uppdaterar jag när jag känner för det! :)

      Radera