söndag 4 november 2012

En ny kostym.


Jag vet inte hur många gånger jag har gjort om på Vilmers rum.
 
Flyttar runt, lagt till, plockat bort.
 
I somras fick Vilmer stor säng, och mysiga kuddhörnan försvann eftersom han inte nyttjade den då.
 
 Istället har vi plockat in lite mer förvaring, och den här fina byrån från J:s mormor har fått komma på plats och kännas in. Det känns bra, men nu är det dags för en ny kostym. För oavsett hur fin den än ser ut att vara så är den rejält sliten uppepå, så det blir ett lager gul färg eller två.
 
Fler söndagsbilder hittar ni hos fabriken.

13 kommentarer:

  1. Så himla fint! Var har du köpt den fina vita lampan som ser ut som en svamp? Skapar ha-begär direkt. :)

    Fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotta, den är från Village! Köptes redan när Vilmer låg i magen, men jag skulle tro att de har kvar den än.

      Kram fina du!

      Radera
    2. Tack! Ska genast kolla in på Väla. :) Tack söta du!

      Radera
  2. PS: NÄr jag var liten hade jag en liknande byrå. Fast lite högre och smalare. I teak. Den ville jag ha tillbaka till pojkarnas rum men den hade visst mamma och pappa slängt för ett tag sedan. Suck. :(

    SvaraRadera
  3. Jättefina tavlor! Ha en skön dag! /Maria

    SvaraRadera
  4. Åh!! en sådan byrå har vi haft den målades i blank svart lackfärg och det blev också fint. Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar byrå.

    sv: Jag gjorde dem snabbt i Microsoft Word. Annars brukar jag göra den i Photoshop.

    SvaraRadera
  6. Den där tavellisten är så himla fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har ju funnits på Åhlens nu, till halva rea-priset, typ 60 kr?

      Radera
  7. Den kommer bli jättefin i gult oxå! Glöm inte att måla med en vit spärrfärg först :O Teaken slår igen annars, hurmånga gånger man än målar med vanlig grundfärg. Det lärde jag mig den hårda vägen när jag målade mitt skåp som vi har i källaren. Jag hyvlade även ner lådfronterna och dörrsidorna innan jag målade, men ändå har dörren plus nån låda blivit för "tjocka" av färgen och går inte riktigt att stänga. Annars e tapetsering ett bra tips :)

    SvaraRadera
  8. Hej, din blogg är så bra! Kika gärna in hos mig och vinn en gästbloggning inför 1000 nya läsare och en länk ikväll! Allt du behöver göra är att lämna en liten kommentar!

    SvaraRadera
  9. Vad fint det ser ut!

    Och fin är föresten hela bloggen! Har ju följt dig så länge på Instagram nu så jag fattar egentligen inte varför jag inte kikat in på bloggen förens nu...?

    Ha det bra! //Petra

    SvaraRadera
  10. hihi, flyttade runt lite hos Edward igår...han såg lite förvirrad men glad ut när han såg det :)


    ha en fin lördag
    kram louise

    SvaraRadera