lördag 10 november 2012

Tankar om jul.


Jag funderar mycket kring julen nu. Hur tiden innan ska bli.
Kommer jag hinna, kommer jag orka? När kommer lillebror att föddas?
 
Försöker förbereda så mycket som möjligt nu, eller snarare, vill förbereda så mycket som möjligt nu. Det är inte mycket jag har hunnit göra kan jag säga.
 
Men jag har i alla fall beställt världens finaste julstrumpa till Vilmer!
 
Det blev den gula med Rudolf på, men den finns i många andra färger, och det finns så många olika varianter att jag hade svårt att bestämma mig förra året. Tur det blev en i år!

Och det bästa av allt, är att den redan är skickad! Jippie!
 
Du hittar dom hos AllenbriteStudio.

11 kommentarer:

  1. Men gud så söta! Förstår att du vill förbereda så mycket som möjligt. Det kommer bli så bra. Hur mycket man än förbereder så är man aldrig riktigt beredd tycker jag. :)

    Tänk. Snart är ni fyra i familjen. Mys!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade lite samma dilemma i fjol när twinsen var små, kommer ja ghinna. Till slut prioriterade jag bort grejer som att skicka julkort, istället för vår årliga julstädning av hela huset blev det bara en "vanlig" städning. Och vet du det blir jul ändå även ifall man inte gör allt som vanligt :)

    Vilka söta strumpor. Elsa och Harry saknar oxå strumpor. Jag är dock lite mer traditionell och vill ha röda :)

    SvaraRadera
  3. Åhh dom gör så fina strumpor. Vi är supernöjda med våran.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Ser verkligen fram emot att få hem Vilmers! Det får bli en till lillebror sen också :)

      Radera
  4. Du stressar mig. Nu funderar jag på att julpynta i slutet på November redan, orkar jag sen liksom? Jag känner lite panik över att tjejerna bara har 15 h sen när bebis är född (är sjukskriven så de har full tid nu). Jag har bara två armar. Det ska bli en utmaning ;)

    SvaraRadera
  5. Jag blir så glad varje gång det poppar upp ett inlägg från dig på bloglovin :) det gör nog inget om ni inte pyntar så mycket just i år ifall ni kommer att mysa med bebis på julafton, ni får lägga extra krut på julstjärnor och tomtar nästa år istället så ha inte dåligt samvete om du inte orkar så mycket! Den där julstrumpan var förresten helt underbar, jag kanske måste kika efter en till Alva också så tack för tipset! Kram

    SvaraRadera
  6. kanske inte så förvånande att det blev den gula va?? fast gult är ju fint :)
    kram j.

    SvaraRadera
  7. Så gullig strumpa :)
    Ja, du julen är närmare än vad det känns. När är det beräknat? Kramar ha det bra

    SvaraRadera
  8. Känner mig också stressad, man vet ju inte när bebis tänkt titta fram och jag vill ju att det ska vara julig och mysigt för dottern också. Är rädd för att jag inte kommer orka julpynta när bebisen är ute och då vill jag få allt klart innan h*n tänker komma, just för dotterns skull.

    Fin strumpa du hittat :)
    /kram Anne

    SvaraRadera
  9. Vilka söta julstrumpor.
    // Tess - fd.tesslounge.
    ps. har ny hemsida och blogg.

    SvaraRadera
  10. Cool och söt strumpa Vilmer fick.
    Du ska se att allt löser sig, nu är ju iallafall lillebror ute :)
    Stort Grattis igen!

    Kram Emma

    SvaraRadera