söndag 20 november 2011

Det här är vad vi pysslar med.


Jag skulle fota och visa lite bilder på senaste lamptillskottet, men alltför ofta så avviker jag från det jag tänkt fota och göra och fotar Vilmer och hans bravader istället... Numera är det krypställning som gäller här, men än så länge tar han inte sig fram på det sättet! Jag hoppas ni alla har haft en skön helg! Jag ligger lite efter med att svara på kommentarer och kika in hos er, har haft paus från bloggandet de senaste dagarna. Nu: Pan Am!

13 kommentarer:

  1. Vilken sot outfit! Han har ratt stil iallafall, snart kommer krypet igang. kram towe.

    SvaraRadera
  2. Ja men det är väl klart. Gör jag med!

    SvaraRadera
  3. Hi hi, såklart att Vilmer är det allra bästa motivet att fota ;-) Duktig kille! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Stora killen!
    Och vilken fin pyjamas han har.

    SvaraRadera
  5. Men så stor han börjar bli, finaste Vilmer!
    Du kan ju skippa mandeln i biscottin! Den blir minst lika god ändå! Jag gjorde mina utan!

    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vad duktig han är!å jättesöt body han har på sig!kram,kram!

    SvaraRadera
  7. Men så stoor han har blivit!
    Det var ett tag sedan jag hälsade på här tror jag minsann!
    Supermysigt rum har han också såg jag!

    SvaraRadera
  8. Ja, när han väl hittat ställningen tar det inte lång tid. PS! Var glad så länge han inte tar sig någon vart. Nu när Milla kryper får jag dammsuga tjugo gånger om dagen känns det som. Minsta lilla smula hittar hon och stoppar i munnen :P

    SvaraRadera
  9. Så duktig han är!
    Passar även på att gratta lite på 7 månadersdagen idag, hipp hurra! :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Vilken trevlig blogg! :) Hittade hit från ditt album på Styleroom. Jättefina album! Fastnade för din tapet som finns på kontoret, får man lov att fråga var den kommer ifrån?

    SvaraRadera
  11. Hihi så söt han är, klart du ska fota Vilmer!!! :)
    Kramen!!

    SvaraRadera
  12. Hej Sofie! Och kul att du hittat hit! :) Tyvärr så vet jag inte vad tapeten heter eller kommer ifrån då det var de förra ägarna som satte upp den i huset! :(

    SvaraRadera
  13. Det är samma här. Vill bara hålla på här hemma och orkar knappt slå upp datorn :)

    Såg förresten Sofies fråga om kontorstapeten och blev lite nyfiken.. Och jag kan säga att den är från Decor Maison men kollektionen finns inte längre. Den minns jag inte vad den hette dock, men snarlik tapet finns i kollektionen Nature :)

    Kram!

    SvaraRadera