fredag 2 april 2010

Påskhälsningar

Det har rullat på i veckan! Med partybokningar, jobb, möte, hund, anställningsintervju, vänner, och mitt eget inredningsparty! Tyckte det gick bra ändå trots att det var mitt första någonsin! Var ändå rätt skönt att det var med folk man känner, för då gör det inget om man säger fel eller glömmer något...

Nu är också alla stommarna till köket ihopskruvat, och jag håller som bäst på att packa ner det vi har i köket idag. Som tur är har vi inte jättemycket saker, så det går ändå ganska lätt och smidigt! Ikväll myser vi med pizza och sista säsongenSix Feet Under, och i morgon firar vi påsk! På söndag börjar stora rivningen!

(Ni ser, vi har inte ens hunnit med att sätta upp listerna på ovanvåningen heller...)

1 kommentar:

  1. Hej !!

    Får jag fråga lite Zbh ?
    Du har inte sålt så jätte länge än men jag undrar ändå lite om hur vida du har tjänat än så länge ?
    Vad kollektionen kostade dig ?
    Om det är klumpigt att förflytta sakerna ?
    Berätta lite =)
    Om du inte vill svara här så maila gärna.
    fridaxarlsson@hotmail.com

    Ha en bra dag , Mvh Frida

    SvaraRadera