fredag 2 april 2010

Jag vann!

Vanligtvis brukar man hålla koll på vad man beställer och vad man får hem i postlådan, därför blev jag så nyfiken när det kom ett stort brunt vadderat kuvert till jobb, att jag var tvungen att öppna det direkt! Och gissa om jag blev överraskad och glad! Jag som aldrig vinner...



Hade turen att vinna finfina träningsdagboken Hundtränaren 2010 med massvis med tips och tricks! Ca 100 sidor består av enbart härlig läsning, och resten av dom totalt 300 sidorna består av kalender och skrivutrymme! Fantastiskt bra! Har faktiskt länge tänkt att köpa en bok där jag kan föra upp min och Arons träning, men det har helt enkelt inte blivit av... Tur var kanske det!


(Klicka på bilden om du vill se den i större version)

Bilder: Privata

1 kommentar:

  1. Grattis!!!
    Vad kul :).
    Lycka till med vårens träning.
    Vi ses uppe på Linnekulla några gånger i vår.

    SvaraRadera