tisdag 20 april 2010

Årets trendfärg

Man kan tro att vi har fastnat i Stockholm, men icke! Väl hemkomna kom vi, och vi hann inte ens hälften av det vi hade tänkt. Så det får nog bli en Stockholms-tripp snart igen! Jag fick en fin lista här på bloggen med en massa butiker som är värda att besöka. Den ska jag definitivt skriva ut och ha med mig nästa vecka!

Jag vill egentligen uppdatera er med köket... Och jag vet att ni är nyfikna på hur det ser ut! Men det bär mig emot att visa det sådär halvdant. Skyddsplasten är fortfarande kvar på de luckor och lådor som är uppe i väntan på kaklaren. För det blev kakel. Kanske trist, men klassiskt! Lite täcksidor ska justeras, blandaren ska tätas lite till... I helgen är det förhoppningsvis helt klart! Häll och ugn fungerar alldeles utmärkt, så vi klarar oss matmässigt!

Tänkte bjuda på lite bilder på en nyproducerad lägenhet utanför Helsingborg. Mäklaren verkar ha tagit till sig att turkos är årets trendfärg... Själv känner jag att turkos inte är min färg. Jag tänker plocka in gult och orange i köket! Vill ni se mer av lägenheten kika här.


Bilder: Magnussons

1 kommentar:

  1. Så ljust o fräscht! Jag gillar turkost :-) Har och har haft det som accentfärg på många ställen i huset i flera år :-D Men nu har jag börjat tröttna på den (nu när det har blivit årets färg ;-))!

    Svar: Så smickrad o glad jag blir! Om det blir nåt frieri så får du hemskt gärna höra av dig! ;-)

    SvaraRadera