måndag 13 januari 2014

Min lilla dagsljusstudio.


Jag lägger en liten blänkare här också. Om att jag nu har öppnat upp min lilla dagsljusstudio! Passar perfekt för barn, nyfödda och gravida som helst inte vill fotas ute i kylan nu. Jag har dessutom ett supererbjudande hela februari.

Boka en fotografering i februari och få halva priset på fotograferingskostnaden. Ordinarie pris är 795 kr, nu betalar ni endast 390 kr och ingår gör dessutom en fin förstoring i 13x18 cm.

Så passa på! Bokar gör ni på info@photoanddesire.se. Skriv "Dagsljusstudio" i ämnesraden. Fotograferingen sker i februari månad, i min dagsljusstudio i Åstorp. Varmt välkomna!

Tipsa vänner och bekanta, ja, alla ni känner!

Kram på er alla fina!

12 kommentarer:

  1. Måste bara få säga att jag tycker din blogg är så fin och inspirerande, tack vare alla de bilder du bjuder på i inläggen.

    SvaraRadera
  2. Fiiiint!!! Jag önskar mig också en dagsljusstudio men tomten kom inte med någon i år heller ;)

    SvaraRadera
  3. tack för din fina kommentar! värme hjärtat såhär en kall måndagsmorgon.
    och vilka fina bilder. älskar när man låter barn vara barn på bilder och inte stelt uppställda någonstans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt att du säger så! Jag är inte heller så glad för de där uppställda bilderna, tyvärr inte min grej. Jag gillar det enkelt, avskalat och roligt! :)

      Radera
  4. Vad kul - jag tycker det är så modigt att köra sin kreativa grej!!! Jag drömmer stort om att våga ta steget och satsa lite mer på foto, fast porträtt är inte alls min grej. Hade gärna låtit dig föreviga mina barn!

    Kram & lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Satsa! Jag älskar att fota porträtt! Men hoppas och vill lära mig ännu mer om att fota inredning också! Kram och tack för fina ord! <3

      Radera
  5. Härligt! Jag har snaaaart en dagsljusstudio om allt blir som jag vill. Hoppas och tror inte att jag kommer använda den så mycket, men den kommer att vara fin att ha som alternativ iallafall :)

    Tokgillar det gula och svarta här nedanför. Precis vad jag är ute efter här framåt våren! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt! Jag hoppas på mer utomhusfotograferingar helt klart, men jag tycker det är ett bra alternativ! :)

      Radera