onsdag 1 januari 2014

2013.


2013 var ett omtumlande år som började med tvåbarnschock, en tuff men också underbar föräldraledighet som avslutades med start av eget företag och en rejäl förkylning att fira in det nya året med.

Motivationen och inspirationen har hållits igång via Instagram istället för bloggen, men detta år planerar jag att öka bloggandet, utöka min inredningsportfolio och utveckla mitt fotograferande ännu mer.






2013 var också året då vårt hem visades upp i Hus & Hem, fann fina nya vänner via bloggen och Instagram, Charlie fyllde 1 år och jag blev mer medveten om miljö och kemikalier. 2014 planerar jag att fortsätta i samma anda och köpa ekologiskt och miljösmarta val.


Jag hoppas att alla gamla och alla nya läsare vill följa med mig på denna resa.

2014, nu kör vi!



Bilder från Instagram.

2 kommentarer:

  1. Ja nu kör vi! Heja dig och allt det bästa för det nya året. Snart ses vi :)

    SvaraRadera