måndag 24 januari 2011

En julklapp till mig själv

I julklapp önskade jag mig tidningsstället Tipack från Designtorget. Jag fick det inte, men jag fick lite pengar att handla julklapp till mig själv för. När jag var nere i Malmö i förra veckan passade jag på att smita in på Designtorget och julklappsshoppa till mig själv. Nu står det så fint och stoltserar på ovanvåningen med en liten del av mina inredningstidningar... Jag gillar det verkligen! Det svarta gör sig så fint mot vårt vita golv!

Det här är mitt fjärde tidningsställ och trots det så ligger det några högar med tidningar på andra ställen också... Hur förvarar ni era tidningar? Sparar ni eller slänger dom?




12 kommentarer:

  1. Tusen tack för kommentaren! Först nu har jag börjat bli nöjd med matsalen. Men vi ska få in ett piano så småningom så det är inte helt färdigt än ;-).

    Jag behåller alltid alla tidningar. Har dem under vardagsrumsbordet (som har två hyllplan) +att jag placerar ut dem i hemmet. Finns tidningar på gästrummet, i vårt office samt i sovrummet. Men ibland rensar jag. Svenska magasin får oftast ryka och så sparar jag på de engelska/utländska.

    SvaraRadera
  2. Just nu har jag ett soffbord med sex fack under där jag sorterar tidningar i olika högar beroende på innehåll. Är inte helt nöjd med den lösningen dock.

    Tack för titten, visst var det een kul iPhoneberättelse. Gubben mejlade den från jobbet :-)

    SvaraRadera
  3. Enkelt och snyggt tidningsställ!
    Ja tidningar blir det ju gott om. Jag slänger en del (river ur det som är värt att sparas och klistrar in i inpirationsblock) men sparar även en hel del tidningar.

    Ha en bra dag!
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen!

    Tack för dina fina kommentarer inne hos mig! : - )

    Oj oj! Som ni fyndat! Himla fin vagn & spjälsängen är också så fin så! KUL : - ) Visst känns de härligt när man kommit en bit på väg?

    Jättesnyggt tidningsställ. Hade mer än gärna haft ett sådant här hemma!

    Ha en mysig vecka!

    KRAMEN

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt verkligen!
    Enda tidningen vi har här hemma.(eller snarare min sambo...) är en golf tidning!O den klarar jag mig lätt utan,så den hivar jag iväg när han är klar med den...

    Va?!vad säger du??Vill du köra omkring med vagnen med den lilla i??ha ha ha Du är la härlig!Tur att du la till det liksom. ; ) Förstår dig absolut med din längtan!Det var samma här!Rattade omkring med den inomhus,så att ingen kunde se att den var tom...hi hi hi Hoppas du har en härlig dag!KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Hittade din blogg via gemensamma vännen Linda (Whiteboard). Härlig inredningsblogg du har! Jag tittar gärna in igen!

    Kram LISA

    http://krutrut.com/blog/

    SvaraRadera
  7. Kul att du hittade mig & la en kommentar.Fin blogg du har.Ang tidningsställ,så äger jag inget.Utan just nu är det på golvet,byrån eller på sidobordet,prydligt uppstaplade.Menjag skulle gärna vilja ha ett som du nu har införskaffat.Jag tipsade förut på min blogg om en snygg förvaring för tidningar ifrån designtorget.Den skulle jag hemskt gärna vilja ha,men det är ju priset som stoppar också.Har en sambo som tycker sådant är så onödigt.Kram!

    SvaraRadera
  8. Väldigt enkelt och fint, gillar att tidningarna verkligen syns. Jag har tidningar precis överallt, en hög på golvet, på bordet, i korgar, i lådor, i bokhyllan, påsar på vinden, haha, kan bara inte göra mig av med alla fina inredningstidningar!

    SvaraRadera
  9. Jag har mina i en resväska just nu. Vill gärna bara stapla dem längs väggen, på golvet. Tycker det är så snyggt! Har dock tagit bort de flesta prenumerationer nu pga min ekonomi är körd i botten. Så har mest modetidningar sedan gammalt. Men vi får se hur jag löser det :)

    SvaraRadera
  10. riktigt snyggt, måste kolla in den. äger inget tidningställ så det blir att tidningarna hamnar i lådor eller på köksbordet, eller i värsta fall i nåt hörn på golvet :p

    SvaraRadera
  11. Det där är snyggt de där tidningsstället, jag har en typ av kopia från Lagerhaus. :)
    Mina tidningar finns lite överallt (känns de som) alltid en liten bunt vid sängen, i tidningsställ(en) + i kontoret :)

    Jo jag vill ha vår nu, grönt gräs och lite blommor och sol :)

    SvaraRadera
  12. Jag har den vita, så nöjd. Tycker att det är så snyggt.

    SvaraRadera