torsdag 13 januari 2011

Bloggtips!

Jag följer ganska många bloggar. Eller ja, jag försöker i alla fall. Sandra på Inspirera Mera har en utmaning i sin blogg just nu där man tipsar om fem bloggar som man vill lyfta fram! Har spanat i lite andra bloggar och därför har jag försökt välja fem som jag inte har hittat på någon annan blogg (hittills!). Det finns så många, många som jag skulle vilja tipsa om i inlägget här, men ni ser också bland mina länkar till höger om vilka som jag brukar läsa och följa!

Klicka på bilderna för att komma till respektive blogg!






4 kommentarer:

  1. Tack för bra tips:) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kul med nya tips. Rusta upp har jag följt ett tag och jag älskar hennes stil och inredning! :)

    SvaraRadera
  3. Rusta upp har jag just hittat! Och Fixa och dona har jag följt ett tag -kul med hennes videoinlägg! :) Kul också att läsa om andras bloggtips! :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du ville vara med i utmaningen!

    SvaraRadera