lördag 25 december 2010

Inspirationen tittar fram så smått...

Dagar och månader har gått sen jag sist uppdaterade, och givetvis har det hänt en hel del! Både här i huset - och på andra fronter. Jag kommer att uppdatera er alla med allt det senaste så nu kommer bloggen igång när jag nu äntligen känner lite inspiration!

Vill börja med att säga att jag hoppas att ni har haft en riktigt härlig och mysig jul!

Bjuder på en bild på årets julgran som blev väldigt stor i år. Som ni kan se så har inte toppen fått något i sig, ännu. Tanken var att den skulle klippas ner lite, och sen skulle spiran i, men så har det icke blivit, ännu.

Här hemma råder nu jullugn. Sambon sover och jag funderar på om jag ska orka mig ut och slåss på mellandagsrean tidigt i morgon bitti. Ska ni andra ut och shoppa i morgon eller ni har en lugn annandag?

Foto: Home and desire

2 kommentarer:

  1. Åhh va kul att du hittat tillbaks till Blogg-världen :-)
    Julgranen ser superfin ut. Vilka fina stjärnor du har i!!
    Lovar att ta lite bilder på vardagsrummet inom den närmsta tiden. Vi är så himla nöjda med resultatet. Blev preciiiis som vi ville. Det enda vi har kvar är ett av sovrummen där uppe och sen till våren ska vi försöka byta ut lite fönster.
    kram kram
    ps. Ingen mellandagsrea för mig!

    SvaraRadera
  2. Det händer ju grejor nu, då kanske det är roligare att blogga;)

    SvaraRadera