torsdag 30 december 2010

Snipp, snapp, snut så var julen slut

Jag är en sån som verkligen älskar att plocka fram pyntet och ljusstakarna, även om vi har det ganska sparsmakat här hemma. Dock är jag också en sådan som så fort julafton är över så kliar det i fingrarna och pyntet och alla halvvissna julblommor måste ut! I år hade vi en röd jul, vilket jag aldrig brukar känna för. Det har blivit vitt, vitt, vitt och åter vitt dom senaste jularna. Bjuder på lite juliga bilder från oss innan det är dags att säga hejdå till julen!













Foto: Desireé

4 kommentarer:

  1. Hörrdu julen ska ju inte ut förrens 20 dag knut :)
    Fina bilder :)
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Inte så konstigt, hennes kreationer är fantastiska! :)

    Åh, är det tidningsstället från Åhléns? Har spanat på den länge, riktigt fin.

    SvaraRadera
  3. Nämen, vad trevligt! Tänk om min kära sambo kom och sa att han också ville ha en Therese-tavla! Vad blir det för några då?

    Håller med, tidningsförvaring kan behövas. Jag staplar mina och några är i en gammal sockerlåda.

    Gott nytt år! Hoppas ni får en fantastisk dag!

    SvaraRadera