söndag 28 februari 2010

Vinn en Pappelina-matta!

Har länge suktat efter en Pappelinamatta. Har varit helt inne på att jag ska ha Vera i färgen svart. Men med ett snart helt nytt vitt kök så har jag varit sugen på en gul Vera-matta.

Glad blev jag när jag såg att man har chans att vinna den nya modellen Molly hos Furnish.etc. Den hade passat så klockrent in i vårt kommande kök, där jag verkligen kommer att försöka plocka in lite färg istället för svart och vitt. Kika gärna in på Designonline för fler fina Pappelinamattor!


3 kommentarer:

  1. jag måste komma ihåg att gå in och tävla jag också. Mattan är superfin.

    SvaraRadera
  2. Tack för gratulationen, värmer! Vad kul att du är med och tävlar om mattan :) Kram Emmy

    SvaraRadera
  3. Den mattan är supersnygg! Få nog gå in och tävla lite mot dig...
    Må gott
    Kram

    SvaraRadera