måndag 15 februari 2010

Arbetshörna.









Njuter av dessa inspirerande bilder på små arbetshörnor från Alvhem. Snygga vita golv är något som jag nu insåg att alla bilderna har. Jag tycker det är fantastiskt snyggt med vitt - vitt och så en härlig matta i någon accentfärg som verkligen sticker ut, som t ex bilden här ovan.

På ovanvåningen har vi numera vitmålade vägger istället för den gula väven som satt där när vi flyttade in. Nästa projekt är att byta ut den gråa heltäckningsmattan till ja, ett vitt golv. Vissa dagar är jag tveksam, men när jag ser bilder som dessa blir jag bara mer och mer övertygad om att det kommer bli så läckert!

10 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du hittat! Jag gillar den med rosa fondvägg. Den översta bilden är också fin, så stort arbetsrum kan man ju önska sig :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt många inspirerande arbetsplatser. Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Den fjärde bilden med det vita plank-golvet är ju helt fantastiskt, sånt hade jag velat ha i våra rum där uppe! Så snyggt...vitt golv..den tanken har inte ens slagit mig :)

    Vi ses på söndag vännen!
    Puss & Kram!

    SvaraRadera
  4. Schyssta inspirationsbilder! Det är så snyggt med vita golv. vi har dock vit matta från Tarkett på golvet och fy fan vilket trök... Den svarta är mycket lättare :)

    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera
  5. Otroligt snyggt! Tack så mkt för inspirationen! :)

    SvaraRadera